Back från Österrike!!!

Efter en vecka med skidåkning är man slut. Jag lovar det! Jag känner det i hela kroppen. Det suger så där otäckt gott i benen. Man har ju även fått lite rygg problem efter bussresan hem (och dit för den delen!). Men jag är glad, lycklig, nöjd, slutkörd och solbrännd (i ansiktet då...). Det ahr helt enkelt vart en av de bästa veckorna i mitt liv. Alperna är en upplevelse som alla borde få uppleva. Att åka skidor på en glaciär, att ha bergen och den underbara naturen runt omkring sig., Helt sjukt vackert...Allt blir även hundra gånger bättre med skönt resesällskap och helt underbart boeende och väder. Men nu är det skönt att vara hemma.... Skönt att komma hem till sin egen säng.

Tack alla ni som skrivit hälsningar till mig. Jag tackar och bockar. Ni vet själva vilka ni är. Jag ska försöka svara er så fort som möjligt. Tack igen.

Ett tips: Åk skider i Alperna!!!


Kommentarer
Postat av: v

solbränd.. massvis med skidåkning.. BLAblablaa..

trallala jag är inte alls avis..!!
tjohey,

Postat av: J

fy fan fredrik,aldrig mer.har varit så tråkigt här utan dig,fast det är ju bra att du unnar dig lite ibland.skulle också bra gärna vilja dra till alperna,saken är bara den att jag åker som en enbent kalv,vet inte varför jag är sämst på skidor,jag antar att jag föddes så.ta hand om solbrännan o fortsätta blogga för christ's sake!

2006-02-19 @ 17:17:21
Postat av: Isabell

Välkommen hem :) Själv ska jag till Österrike nästa sportlov, vi kör stenhårt på tidig planering^^

2006-02-19 @ 17:23:53
URL: http://intensity.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till J:
Jo, det är kul att vara hemma. Har det avrt så tråkigt utan mig. Haha... Tja, jag 'är ju en rolig figur, för det mesta. Men jag ahr haft det hur kul som helst. Skidåkning varje dag i en vecka... Så bra! Vissa är inte födda att åka skidor, de flesta har åkt sedan de var små. Så det är svårt att lära sig när man blir äldre... Nu är jag i alla fall hemma...

ha det bra

2006-02-19 @ 17:59:07
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: Joanna

yeye , jag vill veta allt om raggningsfaktorn! (:

2006-02-19 @ 21:05:33
URL: http://soho.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback