Bilder från Österrike

Här kommer lite bilder från min skidresa i Österrike. Kanske lite snet men va fan, ta det för vad det är. Tyvärr så har jag inte så många bra bilder att visa. Mer kommer inom kort - alltså när jag fått en CD-skiva med bilder från de jag åkte med...




Bild 1: En "Ägglift" i dåligt väder. Det där var i slutet på veckan.
Bild 2: Väldigt fin utsikt över alperna.
Bild 3: Sitliftshuset. Ca: 2000 meters höjd befinner vi oss på här. Kanske lite mer.
Bild 4: Där ser ni hurmäktiga alperna är!
Bild 5: Okej, känns lite krystad. Men det är en bild på en bergstopp.
Bild 6: Utsikten från vår balkong. Väldigt fin.

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: v

Hääftigt! oh alperna!

Postat av: Danne

Du gjorde ingen Wikingsson-på-grönland på berget då?
:)

2006-02-23 @ 11:16:54
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Cissi

Damn! Va coola bilder. Måste ha varit riktigt häftigt..!

2006-02-24 @ 22:01:37
URL: http://cissin.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback