Dags att fixa till sig lite... (Ronnie-edition!)

 Nä, här sitter jag i min Springnsteen-tröja och ett par jeans.
 Om 30 minuter ska jag åka iväg till några bekanta. Vi ska äta middag. Middagar är alltid trevliga. Middagar där man diskuterar en up-coming skidresa är ännu trevligare.
 Och här sitter jag.
 Bara sitter. 
 Jag måste palla mig iväg till duschen och sedan garderoben. Ska man på middag så får man vara lite fancy kanske (Kör med jeans, nice T-shirt och en nice leviströja with dragkedja).
 Det är jag inte nu.
 Men snart. Kanske lite tidigare om jag börjar nu. Men det gör man inte. I alla fall inte jag. Jag börjar göra mig i ordning sent.
 Sen så är jag inte klar och alla väntar. Jag skyller så klart bort det hela på dem som väntar. Att jag kunde inte bli klar förens de var klara. Att de hade vart långsamma innan mig.
 Men sanningen är ju den att hade jag bara börjat 5 minuter tidigare så hade jag vart klar. Men jag skjuter upp saker. Det är ett problem. Men det är något som jag jobbar på.
 Dags att gå. Kan inte slösa tid här när jag har en middag att göra mig i ordning inför.
 Klockan 18:00 ska jag vara där!
 Hurry, Fredrik!
 Hurry!

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback