I Österrike ska Fredrik Wikingsson, Filip Hammar och Henning Mankell roa mig...

Idag köpte jag mig ett par böcker. Det var nice. Jag läste klart Fans av Fredrik Strage här i veckan. Pillade även ihop en recenssion på den. Men nu ska jag tjonga ner mig i 100 Höjdare av Fredrik och Filip, sen Djupet av Henning Mankell. Hoppas de blir bra. Det kan vara bra med en bok eller två jag ska sitta 36 timmar i en buss. Fan vad jobbigt. Men destinationen är riktigt dandy. 36 timmar i en buss kan jag gärna stå ut med när belöningen blir en vecka av skidåkning i alperna. Österike here I come. Jag, Fredrik, Filip och Mankell. Kanske inte alla i egna höga personer. Bara jag. Men i bokform följer de andra med. Vilket är okej. Lite lagom. Fast man kan tänka sig hur kul det skulle vara att åka med Fredrik och Filip i egna höga personer. Inget ont om Henning. men jag föredrar Fredrik och Filip framför han. Fan. 36 timamrs bussresa...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: skyblue.

rekomenderar "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson starkt.
kan verka lite vullgär, men det är grymt bra.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback