Ikväll så står TV:n i centrum. Malmvägen och The O.C.

Ikväll så ska jag se på Malmvägen, som jag tycker är ett otroligt bra och intressant program. Det är ju som Jamie Olivers (Min favorit kock) gammla program "Fifteen". Där han lät arbetslösa ungdomar lära sig bli kockar. Men nu så lär Johnny och Mathias ut hur man snickrar och har sig istället.

Sen är det ju OC. Där allt kan hända. Jag frågar mig fortfarande hur The OC kan vara så underhållande. De kan ju inte komma på mer saker snart. Allt som kan hända har ju redan hänt, eller? De kommer nog på något. Jag kände ju likadant inför sässong två. Med tanke på att sässong ett redan hadde vart så händelserik... I alla fall. OC ikväll!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: eremo

men du killen, är du full när du skriver?
;)

Postat av: Emma

Malmvägen och OC är verkligen det som förgyller onsdagarna

2006-02-02 @ 20:07:46
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: anna lidingö

malmvägen program som slår allt annat år 2006
jag kommer att sakna baris och sezer
sezer är så fin kille min älskling :)
baris är snäll hjälper sin bror

2006-06-24 @ 12:32:41
Postat av: marwa

HAN e min älskling inte din!!

2006-11-14 @ 12:23:44

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback