Ledig dag = Nice dag!

Idag var jag ledig, eller tja jag är still ledig. Så idag ringde klockan inte förens 08:30 - vilket de flesta människor på sin lediga dag inte skulle göra, för det skulle gå upp klockan 11 eller något i den stilen, men jag har alltid vart en earlybird - fast jag låg kvar i sängen till kvart i. Då gick jag upp. Sedan när jag vaknat till så valde jag mellan att äta frukost eller att ta en morgonpromenad. Jag tog en promenad. I en timma, så klockan 10:00 var jag back. Det avr jäkligt skönt att gå ut så här på morgonen. Tack Joanna för tipset!  Sedan åt jag breakfast och duschade... så läste jag ut de sista 5 sidorna i boken. "Fans" av Fredrik Strage. Så nu är klokcan lite över 11 och jag sitter här... Nä, nu ska jag skriva en recenssion på boken.

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback