Major TV-kväll! kanal 5 och en skvätt TV 8!

Ikväll så är det TV:n som gäller. Hela kvällen är uppbokad. Följande program kommer jag att se i kvällens TV-maraton

  • Gilmore Girls, Kanal 5, 20:00 (Urbra program. Måste se!)
  • Desperate Housewifes, Kanal 5, 21:00 (Även detta är svinbra. Riktigt bra drama!)
  • Joey, Kanal 5, 22:00 (Vänner var bäst, Joey är bra. En spinn-off som duger helt enkelt...)
  • Studio Virtanen - Med Fredrik Virtanen, TV 8, 22:30 (Så skön. Borde sändas på en bättre kanal. Det är Virre värd)
  • The Office, Kanal 5, 22:55 (Haha, subtil humor när den är som bäst! The Office äger!)
Så tja, jag ahr min TV-kväll klar. Nu kan det inte bli bättre. Faktiskt. Nu: Jeopardy med Adam Alsing!!!

//Fredrik



Kommentarer
Postat av: v

desperate housewives , mhm intressnt men de har jag missat.. ah jag valde inte att börja se det nät jag hörde vad det hette... ...
äh jag gjporde väl rätt ska vist vara pinnar som skådespelersko.. tjuh a de bra!

Postat av: Joanna

Gilmore girls suger , hur jävla moral-kake-bakare är inte det programmet .
Desperata hemmafruar äger däremot, roliga som då!
Joey - äh han försöker iaf.
Studio virtanen - Bra bra bra.
The office - BÄST!

2006-02-07 @ 20:43:44
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: beatrice

DH är bäst i alla kategorier!!! Finns inget som slår dessa brudars tokigheter.

Jag har missat nya Jeopardy. Är Alsing bra?

2006-02-08 @ 11:21:18
URL: http://beatrice.blogg.se
Postat av: Frallan

En jävligt skön feel-good kväll då med andra ord!
Låter skönt!

2006-02-16 @ 13:58:08
URL: http://fralle.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback