OS - Det är som en drog... Droga dig med OS!

Just nu så har förmodligen SVT största delen av Sveriges alla sportintresserade TV-tittare. Jag är sportintresserad, men väldigt begränsat till speciella sporter. Men så här i OS så blir det som en drog, nu tittar jag på typ alla sporter. Just nu: Isdans... Strange. Jag skulle förmodligen inte titta på det om det inte vore för OS. Inget ont om isdans. Men. Jag tycker inte att det är så intressant. Men still. Rätt coolt att de kan utföra sådana där rörelser på is. Till musik. Synkroniserade till varandra! Kredd till alla isdansare...

Men en av dagens höjdpunkter är ju Anja som ska ta revanch och förhoppningsvis ta en bättre valör än brons på medaljen. Den stora höjdpunkten idag är trots allt kvällens final i ishockey mellan våra framgångsrika Damkronor (Väldigt töntigt namn!) och det sora starka Kanada... Hur som helst, under OS tid så går alla sporter ner. Det är som en drog. Hela OS är en drog!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

haha somn jag sa det.. är ett rätt töntigt namn.. dam kronorna .. redan där är de ju liksom diskrimenerande.. Phew.. undrar jaaa, om jag kommer sitta där och titta.. jaa de 'r trots allt braa haockey. men som du sägger när det är OS så tittar man på aallt,, I am Lost!;P

Postat av: v

ps, det är isdans!

2006-02-20 @ 13:09:47
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Anna

Puckelpist, short track och curling är andra spännande sporter som man aldrig ser på annars. Jobbigt att man måste jobba också. Missar ju massa timmar OS då...

//Anna

2006-02-20 @ 15:36:25
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: Joanna

Os suger. haha (:

2006-02-20 @ 20:35:19
URL: http://soho.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback