Resfeber!!!

Nu sätter den in. Imorgon bär det av. Klockan 08:00. Till Österrike. Ska bli kul, men väldigt jobbigt. Jag syftar då på den 35-36 timmar  långa gussresan ner.
Nu har resfebern satt in. Mina nerver börjar ge ifrån sig någo form av markerinb att de är oroliga.
Jag är orollig.
Som fan.
Men jag ser fram emot lite över en vecka med skidåkning! Ingen snowboard, inga snowblades bara vanliga slalomskidor.
Förvisso ett par relativit nya och jäkligt bra sådana. men jag är nöjd. Jag behöver inte ge mig på en planka eller två små skidor. Jag kör the real deal.
Slalom is the shit just nu!
Hmm.. har jag packat allt?! Har jag all utrustning?! Har jag passet?! Bäst att gå igenom allt igen. Även om jag redan gjort det minst 10 gånger.
Resfeber är jobbig. Brukar inte ha det,
Men nu är det different.
Nu ska jag ju till Öserrike, till Alperna!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

Grytm ta de cooolt i backen.. Åh, i alperna är det fin åkning.. kolla gärna in min uppdaterade blogg.. yeh nu kör jag hårt:P

Postat av: Spanskmannen

Jag drabbas aldrig av resfeber....för jag har typ aldrig rest någonstans. Och ett par skidor har jag aldrig stått på i hela mitt liv. Ta't lungt och trevlig resa!

2006-02-09 @ 20:54:03
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Danne

Ha det gött i alperna och glöm för allt i världen inte något att läsa på bussen! :)

2006-02-09 @ 22:18:49
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Alice

Ja strage is the shit som sagt :) Åh fyfan vad nice, jag vill också åka skidor, damn you :P

2006-02-09 @ 22:27:38
URL: http://mymymetrocard.webblogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback