En sässongsavslutning och en premiär.. det står på schemat ikväll, men...

Ikväll är det sässongsavslutning av 100 Höjdare... klockan 22:00, det är som vanligt en timma långt. Ikväll börjar även Fredrik Virtanens nya program... fan.. inte för att det börjar utan för att det krockar... krockar med F&F! Virres show börjar klockan 22:30, då är det still (fortfarande) 30 minuter kvar av 100 Höjdare.

Vad ska jag göra?! Jag vet inte! Det finns ju några alternativ, 4 stycken... om jag inte räknar fel, det är följande:

1. Jag ser på 100 H och spelar in Virre
2. Jag ser på Virre men spelar in 100 H
3. Jag ser halva 100 H och zappar sedan som en galning mellan programmen (vilket jag ofta gör, zappar alltså)
4. Jag skiter i Virre och ser bara 100 Höjdare, eftersom att jag har följt Filip och Fredrik hela sässongen.. (men det är ju i och för sig premiär av Virres show, det vill jag ju inte missa...)

Helt ärligt så verkar det som alternativ 1 verkar mest troligt... eller kanske en kombination av alternativ 1 och 3... jag får se hur jag gör, hur kommer ni göra? Ni som vill se båda alltså... Att se 100 H i repris suger, det kan jag inte göra.

//Fredrik, som inte vet vad han ska göra åt problemet än...

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Röstar på alternativ 4! Ställ dig frågan själv: Vad kan vara bättre att se än Sveriges roligaste människor?

Ha det bra!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback