Hemma igen...

Detta blir det sista inlägget med kategorin "Spanienresan"... Detta är för att jag nu e hemma, otroligt skönt, men kallt... Sverige är toppen på sitt sätt... Det känns otroligt rent och modernt, tillskillnad från Lancarote... där skräpet yrde kribng en.. thank god for the streetcleaners! (Streetcleaners?)...

Snart så ska vi till farmor och få oss ett mål mat, otroligt gott...  hoppas jag... I am so tierd on the spanish resturants... Resturangmat i all ära.. men svensk husmanskost är för jävla gott.... Jag har inte druckit mjölk på as länge nu, spansk mjölk är inte att lita på, så igår på vägen hem så drog jag i mig en mjökl till maten, hur gott som helst.. svensk mjölk är gott, så är det bara!

//Fredrik, over and out...

Ps. Nu kan jag skriva "å" igen! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ åååååååååååååå! Ds.

Kommentarer
Postat av: Frallan

Trevligt att du är hemma igen!
Borta bra men Sverige bäst!
Länge leve kossans mjölk!

Postat av: Spanskmannen

Välkommen hem!
Nej jag har inte ens nämnt att Henke ska flytta hem (märkligt nog). Eftersom han själv ännu inte bestämt klubb och att han kommer först efter VM har gjort att jag ligger lite lågt. Har fokuserat mer på Man United och Silly Season. Men jag ska försöka bättra mig på övrig fotboll. Hejar du på Arsenal eller?

2006-01-07 @ 19:55:27
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: v

Jorrå de är braa.! kallt som du säger men det är ju Sverige..=S

Mjölk i all ära men näää, kanske lättmjölk för kalket och vitaminerna.. och i TE:t =P
Tjinng

2006-01-07 @ 21:40:30
URL: http://adnav.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback