Inne och ute?

Vad är inne och vad är ute? Fredrik berättar vad som gäller i den här listan (no specific order). Just nu är fäljande...

...INNE:

Polo Blue,
av Ralph Lauren. Svindyr parfym för män, men helt klart värd varje krona.

Halsdukar, vilka som helst! Halsdukar är bra. De värmer. Jag har en Färjestadshalsduk. Inget märkvärdigt.

Taco, väldigt god mat, denna trevliga maträtt har återvänt och blivigt super populärt igen. Den fick ett fall då sushi blev super populärt, även Kina-mat låg högre än tacos, men nu är den tillbaka.

The OC är inne igen, premiär nästa onsdag! Den här serien börjar lite så smått spåra ur, men va fan. Bit ihop och se på den. Den är i alla fall still inne.

Promenenader!
Nu ska man promenera! Det är det nya svarta (Alltså det som är inne, det som alla vill göra). Ut och promenera med er.

Kanal5,
nu börjar massor med bra serier på Kanal5! Kanal5 håller måttet. De har alltid roliga och bra serier som man kan titta på. Kanal 5 erbjuder helt enkelt de bästa programmen.

Té,
 detta är nog mest inne... efter promenader... Té har igentligen aldrig vart ute, men kaffet har puttat bort té från att bli riktigt populärt. Men nu ska man ju vara hälsosam, då är det té som gäller.

Fredrik Wikingsson
, han är super-inne nu! Jävligt på gång, snart kommer de med ett nytt program i Kanal5. Han är helt enkelt inne!

Ronnie Sandahl,
han är inne som fan nu! Denna sköna krönikör på Aftonbladet. Hans krönikor hittar ni i Stockholmsversionen av Aftionbladet. De är alltid underhållande!

Mixa svenska och engelska, nu är det otroligt populärt att lägga in engelska words i meningar både när man talar och skriver. Försvenska dem även lite, så som: Speak:ar (Talar).

...UTE:

Expressen, inte en bra tidning! Deras nya fredagsbilaga är som en crappy english-tabloid. Deras hemsida är förfärlig, de har inte ens råd att göra färg i hela tidningen. Dessutom så dras de inför rätt i flera fall nu under våren.

Poker, den är ute nu. Ingen mer poker.... Sorry, men vågen är över. Nu är det dags för alla poker-wanna-bees att lägga ned. Ni är ute, poker är ute!

Svennis,
är ute som fan. Den lilla värmlänningen har bara ett begär av pengar. Det spelar ingen roll om han gör bra ifrån sig på planen. han måste kunna hantera sitt liv runt ikring!

Commander in Cheif, Geena Davis är inte bra som president! Hon ser ut som ett botoxoffer! Serien kommer inte upp i Vita Huset-klass. Sorry, men TV4 borde lägga ned skiten!

Geena Davis,
behöver jag ens motivera?

Hockey, inte alls lika populärt, hockey är ute. Elitserien har inte avrt mer ointressant. Lika så NHL. Hockey kommer nog igen. Men nu känns den lika kall som isen de åker på.

NOTE: "Jag kan inte garantera att dessa påsteenden stämmer. Så ni får ta det för vad det är, mina åsikter!"

//Fredrik

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tacos har det någonsin varit ute?? Hur gott som helst, dock lite kladdigt. Inget att bjuda på på första daten...

Ha det
//Anna

Postat av: v

Bra lista, det verkar som jag är inne ;D,

2006-01-26 @ 21:39:25
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Joanna

Bra lista (:

2006-01-26 @ 21:56:58
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: Spanskmannen

Mycket bra listor! Själv är jag tyvärr jävligt ute (läs min blogg).

Ha det bra!

2006-01-26 @ 22:22:43
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: J

klockren prestentation min vän,geena david(davis?)..kvinnan har fan papper i munnen när hon speakar(se så smidigt insmyget.)och Fredrik wikingsson är självfallet med på listan,kunde inte ha gjort det bättre själv,cred to you fredde.

2006-01-27 @ 15:55:25
Postat av: Cissi

Kunde inte ha skrivit innelistan bättre själv, men poker är inte tillräckligt ute för att vara på utelistan...kom ihåg, det är fortfarande ett bra sätt att lura av kompisarna pengar! =)

2006-01-27 @ 15:58:37
Postat av: Ally

OC har inte spårat ur.. det är bättre än ever i nya säsongen :) (eller nästan..) o poker är inte ute nånstans, iaf inte i min värld

2006-01-27 @ 16:10:05
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till J:
tackar, tackar... Självfallet är det Geena Davis... inte David. My bad... Hur sam helst så är jag nöjd med mina val. Jag kan även informera att jag suger cred:en till mig.... tack once again!

ha det

Till Cissi:
Jo, poker är ute, visst kan man still tjäna penagr på sina kompisar. Men pokern i sig är ute. Det blev lite för mycket poker där ett tag. Årets julklapp, I say what?! Lite överdrivet... Men innelistan är jag otroligt nöjd med, den blev freaking awsome.

ha det

2006-01-27 @ 16:11:40
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: beatrice

Ha ha! Du är en rolig prick du. Jag tänker i alla fall dricka kaffe och titta på Geena Davis.

2006-01-27 @ 16:22:05
URL: http://beatrice.blogg.se
Postat av: Gloom

Färjestadhalsdukar torkar jag röven med... hockeyn kommer nog aldrig bli inne i Karlstad igen...

Fredrik Wikingsson var kul i början på TV, nu tjötar han sönder allt!!!

U.S.A och okritiska U.S.A-dyrkare är också total-ute!!!

DEATH TO FALSE METAL!!!

2006-01-27 @ 17:32:49
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Emma

Fredrik och Filip är grymma, men High Chaparall känns strået vassare än 100 Höjdare. Hoppas att dom spelar in nya säsonger av det!

2006-01-27 @ 20:37:55
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: Isabell

Aaah, ska Filip och Fredrik komma med ett nytt program? HUR har jag kunnat missa detta? :D

2006-01-27 @ 21:25:56
URL: http://intensity.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback