Jag avancerar i mitt promenerande!

Idag lyckades jag gå min slinga som tidigare tagit 1 timma på bara 45 minuter! Om detta beror på att jag inte tog en massa kort, gicka snababre eller har förbättrat min gångteknik vet jag inte... Men det känns bra. Mtcket bra. Idag avr det Gyllene Tider i MP3:an. Var trevligt. Mötte H. Vi hälsade. Vi shitchattade. Vi sa adjö. Vi gick vidare med våra liv. H är välidgt trevlig. Han var lite förvånad över att jag har gått så mycket. Men hur som helst så var det skönt att gå även idag. Samma tid som förut. 16:00 gick jag ut. Men som sagt. Idag blev det abra 45 minuter. Inte 1 timma. Jag är lite stolt. Promenera is the shit! Det är verkligen det nya svarta!

´//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

Go went gone:S

Postat av: blue

haha. är thunder road din favorit? det är min också.
men det är klart. listan kan göras lång. tenth avenue freezout, she's the one, jungleland osv ingår i min lista. bästa skivan är nebraska eller born to run. :)

2006-01-26 @ 21:05:06
URL: http://skyblue.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback