Slösat bort 15 minuter av mitt liv...

... på googlefight! Men nu har jag ju gjort fighter mellan typ allt och alla som jag kan komma på. Kan meddela att Fredrik Wikingsson - konstigt nog - inte vann över Filip Hammar. Ca: 200 träffars skillnad. Örebro vann däremot stort över Visby... men fick stryk mot Stockholm... Tja, 15 minuer av mitt liv. På att initsiera googlefigheter mellan olika saker och personer. Inte så smart. Men tydligen - eftersom att jag satt i 15 minuter - underhållande. Ja, jag ska söka hjälp för detta...

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha , googlefight är de det nya svarta? (:

Postat av: Danne

Här kommer en utmaning till dig: (läs på min blogg om det verkar oklart)

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

2006-01-28 @ 10:37:28
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback