The Janitor in Scrubs

Denna man, han är helt sjukt brilliant! I alla fall hans karaktär på "Scrubs". Så jäkla rolig! Jag talar så klat om Niel Flynn. Jag skrattar alltid åt hans skämt, alltid! Så fort som han och "JD" (Zack Braff) interagerar med varandra så är det avsnittets highlight. Nä, jag vill se honom i flera "janitor" roller. Han är brilljant! Ge killen en Oscar!

Här läs och njut:

Janitor: Door is broken. Every fifth time or so it don't open.
JD: Maybe there's a penny stuck in there.
Janitor: Why a penny?
JD: I don't know
Janitor: Did you stick a penny in there?
JD: No, no. I was just making small talk.
Janitor: If I find a penny in there - I'm taking you down.

later

Janitor: (holding up a penny as JD walks past) I'm watching you ...

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha (:

2006-01-29 @ 19:50:51
Postat av: Jack

inför tacos varannan helg. jag äter det med min pappa när jag är där, och där har jag tre syskon från två till sex år gamla, så det uppskattas ju alltid att kladda med det! och dessutom är det sjyykt gott. sätt ut lite olika mänskor på att skiva gurkor, tomater, paprika o.s.v, så går det på en halvtimme. en mycket trevlig tradition.

tack för kommentaren för övrigt!

Postat av: J

haha,mm scrubs ja.Köpte F&Fs hissnande generaliseringar om sin uppväxt i DDR-Sverige(för att stjäla halva boken titel)"Två nötcreme & en moviebox".mycket underhållande bok, där de berättar om allt från grupprunkningar till "rör inte min kompis"-knappar.du borde läsa den om du inte redan gjort det.

"Här kommer Göran,gör han? Ja ,det gör han"
Från Filips erotiska möten med sin talpedagog.

PS. kollade på big brother igår,måste gå och gräva ner mig under en sten.DS

Ha det!(vad är det med mig idag,att stjäla så mycket från andra borde vara olagligt)

2006-01-30 @ 15:20:57
Postat av: Fredrik

Till J:
Jo visst ahr jag läst boken, jag ahr ju äöven skrivit en recension av den här i min blogg...
Länk: http://freddan888.blogg.se/090106190506_tv_ntkrm_och_en_moviebox__hissna.html

Bog brother verkar suga i år... faktiskt... det är ju bara ett strunt program haha tacka vet jag Fredrik och Filip-program hahah

ha det nice!

2006-01-30 @ 19:23:22
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback