Va, vad sa du? Jag hör lite dåligt på höger öra!!! Nej, jag är inte Sveriges svar på den "Nakna kocken"!

Jag vet inte hur, men jag har utvecklat något sorts super-lock för mitt högra öra. Det går inte att tryckutjämna skiten (ni vet då man håller för näsan och blåser som en galning). Helt sjukt, hmm kanske är det därför... Jag har nog fått det här "locket" för örat på grund av att jag är helt sjuk och snyter mig hela tiden, kan det vara så?... kanske... (Hoppas jag inte blir döv!!!) Så är det nog, det beror nog på att jag är sjuk och då påverkas örat, precis, vi säger så.

Idag åt jag en hemmagjord pasta-sallad, otroligt god... Jag borde bli Sveriges svar på Jamie Oliver, eller kanske inte. Någon "Naken kock" är jag då inte, men kanske så kan jag bli en sådan där cool kock som lagar på TV4:s moprgonprogram, ni vet där de står mitt i en stad i något främmande land... Och en massa människor går förbi och går lite extra sakta för att vara med på kamera så mycket som möjligt, sedan så bjuder man alla dessa mediakåta människor som gått fram och tillbaka bakom en på det som man slängt ihop, hmm vilket underbart jobb. Eller kanske inte. Nä, det överlämmnar jag åt kockar som Joakim Lundblad, som för övrigt lagade
"Ramen tori udon" (okej, jag vet inte vad det betyder, det är tydligen ett namn på en soppa) imorse, i Japan.

//Fredrik, alltså inte Sveriges svar på den "Nakna kocken" (Jamie Oliver)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tror det är den senaste Harry Potter-boken som ligger och väntar på min uppmärksamhet. Får väl se hur det går...

Postat av: Fralle

Hoppas din öronläkare är snällare än min tandläkare!
Tack för uppmuntran föresten...=)

2006-01-13 @ 14:49:52
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: CN

Haft precis samma sak, för precis ett år sen..:-) Nånting med januari... Gå till läkarn och få bra medicin, eller prova nässpray, ska också funka!

2006-01-13 @ 15:23:56
Postat av: Fredrik

Till CN: mm jag har kört mycket nässpray, det hjälper, faktiskt... Jäkla Januari haha

2006-01-13 @ 15:57:52
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback