Ett frågeformulär helt enkelt.

Ta detta för vad det är. Är ni inte intresserade av det är det bara att bläddra förbi... Jag gör mest detta pga tristess....
Vad heter du? Fredrik
Brukar du kallas något annat? Freddan, Fredde, Frodo eller Freddie brukar man ju höra.
Hur är du? Social, snäll, glad, rolig (?), lättirriterad och - tyvärr - dömande.
Hur ser du ut? Blåa ögon, ljusbrun/blond hårfärg (eller kanske på gränsen till vad som i folkmun kallas "råttfärgat"...), helt okej kroppsbyggnad... och just nu en brun hudfärg med en touch av röd...
Vilken klädstil har du? Snygg sådan.
Vad har du på dig just nu? Björn Borg-kaslonger, ett par beigea 3/4-shorts, en brun pikétröja från EastWest samt en axcentarmbandsklocka. 
Vilken tidning läser du? Vilken? Jag läser MASSOR! Speciellt nätupplagorna. Varje dag. Ett axplock av min tidningsbuffé: Aftonbladet, Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, Nerikes Allehanda, Expressen m.m
Ditt mest använda uttryck? "Intressant". Säger det om saker som i själva verket inte alls är så intressanta. Men det är ett vackert (?) uttryck... eller?
Och ditt mest oanvända? "Vajert" (lite synd)

Vilken är din största framgång? It's yet to come!

Ditt största misslyckande? Har misslyckats med en hel del saker, som de flesta andra... som man brukar säga "Man lär sig av misstagen". Mitt största misslyckandet is - tyvärr även det - yet to come.
Viktigaste egenskap hos en människa? Uppriktighet

Sämsta egenskap? Gnällig.
Vad gör en fest lyckad? Med rätt sällskap blir festen lyckad.
Vad vill du bli? Jag vill bli marknadsförare eller PR-ansvarig. Eller journalist. Har inte riktigt made up my mind yet om det.
Vad ville du bli när du var liten? Polis.Känns dock avlägset nu.
Vad är din dröm? Att en vacker dag ha gjort en intervju med Bruce Springsteen.
Hur mycket väger du? 65 stabila kilo.
Hur lång är du? 1.81. Känns lagom.
Är otrohet okej? Nä, det är det väl inte...
Vilken är din favoritsysselsättning? Sitta och njuta (Lite poetiskt dravell där... jaja...).

Vad har du just nu i din bokhylla? Böcker ("Två nötkräm och en moviebox...", "100 Höjdare", "Olyckligt kär i ingen speciell" m.fl), CD-skivor (Springsteen, Williams, Winnerbäck, U2, REM m.fl) och lite annat dravell.
Vad gör dig lycklig? Att se de jag bryr mig om ha det bra. Så klart!
Vad gör dig arg? När folk ger sig på svagare människor... Så irriterande och sjukt störande.
Vilken blomma är vackrast? Ehhh... ros?
Hur ser en lyckad dejt ut? Olika. Beror på vilken person man går ut med...
Vilken är den bästa komplimangen du kan få? "Fredrik, jag ser verkligen upp till dig".
Kan du tänka dig att ta din bästa väns ex? Nja. Beror givetvis på hur situationen är... Men visst skulle jag kunna göra det.
Vem/vilka är din(a) idol(er)? Bruce Springsteen. Min enda riktiga idol.
Hur ska din drömpartner vara? Likasinnad och attraktiv.
Hur många barn vill du ha i framtiden? Max 2.
Vad ska barnet/barnen heta? Vet ej.
Skulle du vilja bo utomlands? Ja, i USA skulle jag vill bo ett par år... Skulle vara superkul.
Vad heter din hemliga kärlek? Oj, intimfråga... Ehh... Hon börjar på I.... mer kan jag inte säga...
Röker du? Absolut inte. Giftpinnar är inget för mig. Kostar mycket, smakar skit och skadar folk.
Snusar du? Nepp... Äckligt.
Dricker du? Givetvis.
Vilken hemsida besöker du dagligen?
www.aftonbladet.se
Vad heter den personen du får ut mest av att samtala med? Ehh. Varför ska jag svara på den frågan... men tja... Louise är la' guld värd när det gäller det...
Vem skulle du vilja vara för en dag? Hmmm... Fredrik Wikingsson.
Varför bloggar du? För att jag tycker det är stimulerande... eller något haha.

Stockholm/Göteborg
Fisk/Kött
Hund
/Katt
Hav/Sjö
Vinter/Sommar
Öl/Vin
/Kaffe
McDonald´s/Burger King
Fredrik Wikingsson/Filip hammar
Aftonbladet/Expressen
Stan/Landet
Sandstrand/Klippor

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra lista! =)

Postat av: Fredrik

Till Evelina:
Jo, den var rätt bra :)

Må PRIMA

2006-07-17 @ 20:17:22
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: v

haha tog det på de sättet jag ville, trevligt, sånna listor är inte vanliga här inte.
lleEv livet!

2006-07-18 @ 23:44:40
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till V:
Bra det då! :) Ja, de är rätt ovanliga, ja... haha

Må KANON

2006-07-19 @ 10:17:09
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback