Fredrik svarar... på frågor från en lista...

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nja, Robinsson verkar kul.
Vilken årstid tycker du bäst om? Summer of course!
Brukar du sjunga i duschen? Jo, det är väl där man sjunga utan att störa andra... Speciellt jag som ahr en gräslig sångröst... Haha.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det är självklart.
Vad är viktigast för dig? Att min familj har det bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Jo, det gör jag... vem gör det inte?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Oj, resa med mina vänner och min familj.
Vad är det bästa med julafton? Att umgås med familjen. Och att det är så jävla citat från okänd "Mysigt".
Tänker du mycket på ditt utseende? Jo, det gör jag... Rätt mycket.
Vad får dig att slappna av? Lyssna på musik och blunda in i en soffa eller säng.
Tänker du ofta på sex? Till och från. Det varierar.
Är du skyldig någon pengar? Nej.
Är du mörkrädd? Nej.
Vilken färg är snyggast? Röd och lila, samt blå är fina färger.
Tycker du matte är svårt? Nja, mer jobbigt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar så klart!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 09:00.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? På den/det jag är arg på.Verbalt då.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej, det är för många som är beroeende. Men med lite utopiskt tänkande, ja.
Har du piercing? NEJ:
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, inte allt för ofta.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Samtliga i min familj.
Läser du ofta böcker? Ja, väldigt mycket. Lyssnar även på dem.
Vad föredrar du för sorts filmer? Thriller.
Vad slösar du mest pengar på? Allt möjligt. Musik. Filmer. En hel del..
Vill du gifta dig? Ja... med den rätta. Men jag har en back-up nu, som jag ska gifta mig med om ingen av oss är gifta vid 40 haha.
Vill du ha barn? Nja. Kanske. Eller jo.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Morden i Midsommer.
Vilka länder har du varit i? Finland, Danmark, Norge, Estland, Tyskland, Österrike, Spanien, Cypern och Turkiet.
Vilka husdjur har du haft innan? En kanin.
Solar du ofta? Ja, på sommaren.
Är du bra på att laga mat? Hyfsad.
Var badar du helst? I pool eller i hav. Hatar sjöar.
Vad dricker du för alkohol? Lite olika.
Vad använder du för droger? Inga. Jag är inte debil.
Vilka djur är du mest rädd för? Getingar, hästar och stora hundar.
Vad tycker du om monarkin? Kör hårt...
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och lite spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej.
Vilken kändis är hetast? Oj. Hmmm... Het som i inne eller het som i snygg? Hmm vet inte.
Gillar du att dansa? Nja. Är rätt dålig på det.
Vad har du för klädstil? Snygg. haha.
Är du flygrädd? Nepp. Älskar det.…
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bästa som har hänt på krogen på länge.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten. Kallt.
Vilken är din favoritglass? Kaktus / Citron-sorbét
Tror du på ett liv efter döden? Ne, det gör jag inte.
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget. Men té går bra, då är det Lipton Yellow Label.
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson.
Vill du gå ner i vikt? Ja, två kilo.
Vad har du för personlighet? Öppen, glad, rolig och spontan.
Har du varit deprimerad? Ne, inte värst. Lite.
Tycker du om sushi? Nja...
Tror du på livslång kärlek? Jag hoppas på det.
Vad äter du helst när du ser på film? Inget. Dricker gärna läsk.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ne, det kan jag vara utan.
Har du tandläkarskräck? Lite... haha.
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej. Det har jag inte haft. Tragiskt att det finns folk som har det...
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Båda. Uppe tidigt, i säng sent.
Vilken hårfärg har du naturellt? Brun /Blond/Ljus.
Biter du på naglarna? Ja, det är en bad habbit som jag har. Tyvärr.
Är du beroende av något? Av att bli uppskattad och bekräftad.
Hur ofta motionerar du? Så ofta det går.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

intressant! fast hur orkade du göra denna listran? ;S

god natt på dig!

Postat av: Snow

Rolig lista! Tror jag snor den av dig när jag har tid att svara på frågorna om det går bra!

2006-07-30 @ 08:41:14
URL: http://snow.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har också haft en kanin, den hette wilma men efter ett tag insåg vi att det var en kille =/ Vad hette din? :)

2006-07-30 @ 09:37:03
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Kimpa

du..

var beredd på att kanske även jag snor din lista om det är OK?

2006-07-30 @ 10:14:46
URL: http://totti.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till V:
Tja, hittade den och sen gjorde jag den... :P

Till Snow:
Gör så du! :)

Till Helena:
Den hette Stampe...

Till Kimpa:
Ja, givetvis, men den är inte min... Hittade den för länge sedan och minns ej vartifrån.

Må PRIMA

2006-07-30 @ 11:41:07
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback