Olympiastadion, Berlin, ikväll 20:00: Stjärnkampen avgörs! VM ska avslutas!

 
Bild:
Aftonbladet

Idag smäller det. VM-festen som vi har fått njuta av sedan den 9 juni ska avslutas.
Med en final mellan Frankrike och Italien.
Frankrike och Italeien. Vem trodde det? Den 8 juni dagen innan VM drog igång? Inte jag.
Jag trodde på Argentina och Brasilien...
Stenhårt.
Se så fel man kan ha.
Men detta VM, har INTE vart något höjdar VM. Det får knappt godkänt från min sida. Domarna har vart dåliga, spelarna har vart ur form och det har inte vart riktigt VM-tyck kring hela grejen.
2002. Då var det tryck.
Ikväll då,. Hur slutar det?
Något får mig att tro på Frankrike. Trots allt. Zidane har kommit igång... Det är en avgörande faktor... samt att Henry kan avgöra när man minst anar det.
Italien känns starka... Men de känns FÖR starka. På något sätt.
Mitt tips: 3-1 till Frankrike. Sorr, Italy.... men ni får la' nöja er med silvervalören.
Missa INTE finalen. Trots ett mediokert VM, kan finalen bli det som vi alla kommer minnas.
Glöm inte det!

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen är det slut!!!

Postat av: Fredrik

Till Anna:
Nej, det är ju tråkigt att det är sluuut juu! haha :)

Ch-h-h-heers!

2006-07-09 @ 18:38:29
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback