Rensar mejlboxen... sköna formuleringar från Mr. Wikingsson hittas...

Rensar på gamla mejl... Läser igenom de mer betydelsefulla.. Efter ha plöjt en del av alla mejl från Fredrik Wikingsson kommer jag över detta. Det är ju detta som gör honom så grym som han är:

"Jag skriver de här raderna (raderna! att jag tar TILL såna plattityder! sorry.) på flighten miami-frankfurt, så det blev där jag hängde över julen. mycket nice. och nyår... det vet jag inte. men jag skickar med en mp3a i försenad julklapp och hoppas du har det just DANDY i spanien!"

Han "hängde" lite i Miami över julen... Vilken skön kille. Låten jag fick var "The Free Electric Band" med Albert Hammond om jag inte minns fel... vi har bytt så många låtar nu att jag knappt kommer ihåg... . Genialt bra låt i alla fall... Och jo, visst hade jag det "just DANDY" i Spanien... Han är så härligt charmig och grymt roande i samtliga mejl... Han är fan grym att ha som mejlkompis... Mark my words... Grym!

Varmast,
//Fredrik
 

Kommentarer
Postat av: v

trevlig snubbe, hrmfp trots allt ;9
där du fått endel uttryck.?
njut av sommarn fredrik:D

Postat av: Fredrik

Till V:
Ja.. verkligen! Jo, en del uttryck kommer nog därifrån :P Njut du också, så klart!

Må FINT

2006-07-03 @ 19:18:42
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback