Robbie Williams... En riktig Entertainer!

Robbie sjunger loss i Gbg! Bild: Aftonbladet

Varför var jag inte där?! På konserten. Bland skrikande fans, en sjungande Robbie och ett massivt publiktryck... Varför?!
Nästa gång ÄR jag där.
För Robbies konsert i Götebrog var - enligt den ack så geniala Markus Larsson på Aftonbladet - magnifik! 
 fick Mr. Williams av Aftonbladets Markus Larsson och  av Expressens Anders Nunstedt. Saftiga betyg till Engelsmannen som bara timmar innan hade sett sitt England bli utslaget ur fotbolls-VM.
Enligt uppgifter till mig personligen från people som var där så var den magiskt bra. Fullkomligt genialt bra.
Jag ÄR avundsjuk.
Jag missade verkligen årets konsert. Illa. Mycket illa.
Jag ville ju verkligen höra "Sin sin sin"!
Robbie avlossade tydligen en extra låt i slutet. Vilket han inte gör allt för ofta. Alltså efter det vanliga - och avslutande - extranummret "Angels", som är min personliga favorit.
Men Robbie drog efter att han kört "Angels" igång "Kids" som ljöd genom hela Gbg den kvällen. Och som Markus Larsson sa, där precis i slutet blev den en klassiker. Konsrten alltså.
Varför var inte jag där?! På en klassiker...
Fuck. För att citera Robbie...


Robbie på Nya Ullevi i Götebrog! Bild: Aftonbladet

Varmast,
//Fredrik  

Kommentarer
Postat av: Helena

DU! :D It was fucking brilliat (to quote robbie) Kolla min blogg senare så ska jag ha andra halvan av min redovisning av konserten klar ;D Ha det bäst!

Postat av: Fredrik

Till Helena:
Det verkar ha vart helt fucking brilliant! :) Ska genast kika :)

Må FINT

2006-07-02 @ 18:22:20
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Cissi

Tur att jag inte är ensam om att vara helt fucking avundsjuk. Var inte roligt att höra av min faster (som var där, men inte lyssnat särskilt mkt på Robbie innan) hur bra konserten va. Gaah!

Nästa gång! Då är det vår tur!

2006-07-02 @ 19:38:27
URL: http://cissin.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Cissi:
Haha. Ja, visst är det bättre att inte vara ensamt avundsjuk... Haha. Men jag är galet irrterd på att jag lät den här konserten glida förbi alltså... :/

Må GYLLENE bra

2006-07-02 @ 20:14:40
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Jessica

Den var greeeeeat! :D

2006-07-05 @ 13:31:23
URL: http://jessipessi.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Jessica:
Treeeeevligt att höra! :)

Må PRIMA

2006-07-06 @ 11:17:41
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback