Slut på plåtar... och kaos!

Idag klockan 09:00 släpptes biljetterna till Bruce Springsteens kommande konsert i Globen den 31 Oktober.
Idag klockan 08:30 letade jag mig in på ticnet.se... hamnade i kö. Jag köade från den tiden till 09:04. Sedan letade jag reda på biljetter och klickar boka. Då är de slut.
Klockan är då 09:07.
På 7 minuter säljs de slut.
SJU!
Sick.
Jag försöker nu ringa för att boka... Kommer ej fram.
Upptaget. Upptaget. Upptaget.
Fan.
Alltså. Inga plåtar till Springsteen. Efter en morgon i kökaos.
Ett jobbigt kökaos!
Det värsta är att de som bor i Stockholm kan promenera upp till Globen.
Klockan 10:00 och köpa sig biljetter.
Men för oss ute i landet är det redan slut.
Dåligt. Mycket dåligt.
Jag vill bo i Sthlm nu. Bara för att kunna promenera till Globen klockan 10:00 och köpa en biljett... och veta att massor av stackare har suttit och sitter fortfarande ute i landet med sitt uppdrag att skaffa biljetter. Men förgäves. För de bor inte i Sthlm.
Dåligt. Mycket dåligt.
Jag ska ringa lite till. Kanske lyckas det. Kanske inte.
Fuck.



Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhnej vad synd! Du som verkade vara ett sådant bruce-fan :( Hoppas dom släpper fler biljetter så du kan få en :) Kram

Postat av: Danne

Jag tänkte också hugga tag i ett par biljetter men väntar tills han kör med E-street igen tänke jag. Hade dock vart kul att se lite skön jävla folkmusik!

2006-07-10 @ 18:20:58
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till Helena:
Jag ÄR ett grymt stort Bruce-fan. Jag hoppas också de släpper fler, skulle verkligen vilja se honom... suget är så stort... (vilket gjorde besvikelsen över att inte få några större...).

Till Danne:
Ja... lite redig och sjukligt beroendeframkallande folkmusik hade INTE suttit fel alltså... Skit att det inte finns fler biljetter. Hoppas på ett till biljettsläpp. Då han kommer med E-Street är jag så JÄVLA på att få biljetter. Det ÄR en av världens grymaste upplevelser...

Ch-h-h-heers och ta det vackert i solen mina kära vänner...

2006-07-10 @ 18:52:27
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Emelie

Hur gick det sen? Fick du tag i någon biljett?

2006-07-13 @ 08:52:31
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till emelie:
Nepp, jag hoppas på att kunna hitta en... men än så länge är det tyvärr inte så...

Må KANON

2006-07-13 @ 12:16:33
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback