Spåret ÄR en mötesplats för överaktiva träningsnarkomaner... och jag älskar det!

Var ute och joggade/sprang i spåret kring 20:00. Fy fan vad skönt det är.
Dessutom är det en mötesplats.
Jag har hejat på 8 personer during my run och småtalat med 4 innan och efter my run.
Det är sannerligen trevliga människor som springer/joggar i spåret. Och väldigt sociala. Jag han knappt hoppa av cykeln - som jag tog dit - förens jag fick kontakt. Trevligt alltså.
Under min tur i spåret lyssnade my öron på det melodiska ljudet av Håkan Hellströms toner. Vackert trevligt. Kom på mig själv med att sjunga med ett par gånger... Haha.
Ska iväg imorgon också. Hoppas det är lika stor upslutining som idag där uppe vid spåret.
Detta ÄR min nya livstil.
Springa spår kring 20:00 VARJE kväll.
Under sommaren då. Så klart. På vintern tar jag väl upp en inomhusaktivitet. Typ spinning... eller kanske något mer avkopplande som yoga.
Vem vet.
Just nu känner jag mig som en överaktiv träningsnarkoman. Och jag är långt ifrån att vara en i verkligheten.
Hmmm... på tal om ingenting. jag fick nyss ett sjukt stort och totalt omotiverat sug efter att se ett avsnitt av Morden i Midsummer. När börjar de igen?... De är bäst. Engelska krimminalare...

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: eremo

såg annonsen i morse!
fiiin fin fin!!
:)
borde dock ha stått: 2nu har jag blivit morbror..."

Postat av: Fredrik

Visst var det en fin annons! haha Vi är helnöjda trots att vi råkade utelämna hela min morbrorsgrej...

Må FINT

2006-07-04 @ 16:32:17
URL: http://fredddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback