Pssivt bloggande, fotboll, Ljungberg och boul så klart.

Jag ahr vart lite passiv i mitt bloggande nu ett par dagar. Ber om ursäkt. Även om jag inte borde det, så att säga.
Ni kommer märka att jag kommer dra ned lite på tempot i mitt bloggande. Jag ahr helt enkelt inte tid, just nu har jag många bollar i luften och saker på G. Det är givetvis kul, men som ni kommer märka, bloggen kommer bli lite nedprioriterad.
Jag ahr tspenderat en del tid åt att iakta landslagets träningar via TV4+. Det är intressant. Det märks att det är en otroligt bra sammanhållning i laget vilket enligt mig är otroligt viktigt. Källström gillar för övrigt att vara målvakt. Han har sina ljusa stunder då han står, men han är långt ifrå¨n att överhuvudtaget överväga en karriär där. Haha. Isaksson ahr avrt frånvarande en del pga den skada ådrog sig i söndags. Men Alvbåge och Shaban har vart bra, måste ge Alvbåge extra kredd för att han verkligen visat framgötterna. Han är målvakt nr. 2 enligt mig.
 
Igår kväll var jag bortbjuden, jag och några till spelade boul.
Kul. Trevligt. Intressant.  
Jag blev utsedd till planens bästa spelare.
Tackar.
Jag äger på boul (vilken bedrift Fredrik! Nu får du nog massor med tjejer precis som Ljungberg haha... haha). Jag är den enda som la upp taktik... De andra tog det mest som de kommer. Dessutom hade de lite mer alkohol i kroppen än mig, det kan ju också ha vart en bidragande faktor. Nu vid närmare eftertanke kanske jag kan säga att det kan ha vart den enda bidragande faktorn. Skitsamma. Jag var bäst. Woho.

Usch vilket dåligt väder det är just nu. Regn... trist. Får se vad jag ska spendera eftermiddagen med, ikväll blir det fotboll på Behrn Arena, Örebro mot Väsby United. Intressant. Sen är man bortbjuden till M, med mera. Som sagt, de närmast dagarna kommer jag ha en del att göra.

Varamst,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Thilen

Haha, jag sitter också och kollar på de där träningarna. De är ju faktiskt rätt roliga, om man gillar fotboll...

Ha det fint :))

Postat av: v

trist fredrik.. skäärpning "liksom" okej under vm,då matcherna spelas men nu innan..
Ähjähj. jag antar att du bli back med nya FETA KRAFTER.
oh yeh du grattis till bäste spelaren.. Ja något i stil med freddie.. ska du bli kalsong modell nu också ;P

take care!

2006-06-05 @ 22:57:12
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Thilen:
Ja, visst är de intressanta och roliga haha :)

Till Vanda:
Jo, snart är jag tillbaka. Jo, kalsongmodell nästa haha :)

Må PRIMA

2006-06-06 @ 15:12:37
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback