Slut för i år, snart är det 1 år kvar... När solen kommer fram ska jag slänga mig ut i den!

Då var den slut för det här läsåret.
Skolan.
Efter sommaren är det bara 1 år kvar av den. Fint.
Undrar vad man ska bli sen... vad man ska göra?!
Äh, just nu får de tankarna lägga sig åt sidan. Just nu ska jag njuta av sommaren.

Igår såg jag på The Osbournes på TV4. Intressant och kul program. Jag skrattade rätt så många ggr faktiskt. Ozzy är fan skön. Det är nästan så man börjar gilla honom. Men bara nästan. Har dock inget till överst för hans barn. De är ju bortskämda som fan.
Nä, jag ÄR glad över att jag slipper bo hos dem.
Thank God (nä, jag är inte troeende...) for my family.

Just nu känns det lite tragiskt. Solen skiner där ute. Jag sitter här inne, vid en dator. Reprisen av SVT's Agenda är på TV:n. Janne Josefsson och gäng med andra "samhällsvetare" och annat sitter och disskuterar Sveriges framtid.
Får se vad de kommer fram till.
Nä, nu ska jag ut i solen.
Fan. Solen försvann alldeles nyss in bakom ett av världens tjockaste moln.
Jag tror jag stannar här några minuter till.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: J

goddagens kära bror fredrik,det var ett tag sen man satt här och skrev en onödigt lång kommentar. men jag har bara varit så äckligt upptagen på senaste tiden,det är nästan så att jag saknat mig själv lite grann,faktiskt.
på tal om ingenting,freddy viking och phil hammer är med på listan över sveriges 69 osexigaste,grattis får man väl lov att säga:
http://www.boyahed.com./?364-Sveriges_69_Osexigaste_2006,_59-50

fan vad skönt att få sommarlov,själv slutar jag inte förens på Tisdag,vem farao slutar skolan på en tisdag? bajsrektor.och jag är 5 år gammal.

nej nu måste jag gå och brotta ner min äckliga syssling martin,ingen anledning egentligen.

ses på stranden bästa herr stengarn,
stay bananas.

ps. freddan oroa dig inte för framtiden,du kan bli allt du vill bli och lite till.ds

2006-06-08 @ 16:20:39
Postat av: Fredrik

Till J:
Du har vart saknad! :)
Jag tror de tar den där placeringen med ro haha
Tisdag! hahaha sucker.... Skönt att sluta så här på torsdagen, inför VM :)

Brotta på du bara haha... Du kanske kan bli lika bra som Frabk Andersson och besöka Fredrik och Filip, där du berättar anekdoter om hur du hakar av dörrar och om snabba sejourer till Tyskland för sex haha... Nä, skoja bara... det räcker ju med om du visar hur man tar ned en gamal tant.

Yes, see ya at the playa! ! :)

Kan jag bli avd jag vill? Wow, jag ska bli automatiseringsingenjör haha... nä... faktiskt inte, jag ska i så fall bli radiopratar (jag ahr fått en fixidé om detta...)

Må FINT

Postat av: Emma

Sommarsommarsommar! Underbart. "Att oroa sig inför framtiden är som att försöka lösa en ekvation genom att tugga tuggummi" - Citat en lärare från balen... Som tagit talet från radio, haha. Det kommer bli finemang, Fredrik!

2006-06-08 @ 20:01:15
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: Fredrik

Till Emma:
Ja, finemang är näöstan en underdrift... haha Det lär ju bli absolut otroligt sjukt begeistrande prima ju! :)

Må FINT

2006-06-08 @ 21:20:16
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Anna

Vad skönt med sommarlov. Det var ett antal år sedan jag hade det. Det är nu nio år sen jag tog student. Usch. jag börjar bli gammal. Jag får allt vänta till vecka 33 då jag ska ha två sköna veckor ledigt från jobbet. Jag har beställt bra väder då. Undrar om det slår in?

Ha det.

2006-06-10 @ 22:08:42
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Anna:
Tja du, detta avr mitt sista sommarlov. Intressant. haha. Gamla ska vi alla bli serru, det är abra att bita i det sura äpplet och leva så gott det går. Även om det suraste äpplet just nu är det oavgjorda (läs "förlusten") resultatet mot Trinidad & Tobago....

Må KANON

2006-06-11 @ 00:43:01
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Mingman

oj! Jag måste säga att jag trodde att du var mycket äldre än att du gick i skolan!
Vilken överaskning!

2006-06-11 @ 19:23:45
URL: http://www.mingman.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Mingman:
Okej... tja, kanske ska jag ta det som en komplimang... kanske... Men de flesta tror inte att jag nyss har gått ut 2:an på Gymnasiet... haha jag gissar väl på att jag uppfattas som äldre... (har alltid uppfattas som äldre... skulle jag tro...).

Må KANON

2006-06-12 @ 13:03:38
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback