Sommarblogg 15/6 -06 20:15

Vaknade redan klockan 06:30 imorse! Somnade dock snabbt om... tills klockan slog sig över till 08:25 typ. Då låg jag och lyssnade på Adam och Gry i Mix Megapols morgonprogram. Men somnade in och vaknade tillslut klockan 09:30. Då steg jag upp.
---
Blev bara ett glas juice till breakfast... Dåligt av mig.
---
Sen blev det min absolut första brunch... Någonsin. Klockan 11:30. Det var intressant. Brunch är ju det nya svarta. Eller kanske var det det nya svarta. Och nu är det kanske pasé. Jag har ingen koll. Någon som vet?
---
Som jag nämnt tidigare har jag vart med i radio! Nice! Dock i pre-recorded format. Men still. Radio! Suck on that suckeeers!
---
Jag har återvänt till att jag vill jobba inom radion. Gårdagens litteraturfärd var nog bara en temporär grej till följd av min - förmodligen inbillade - hjärnsjukdom.
---
Hjärnsjukdom sitter i. Glömmer fortfarande stuff. Fan ta dig, din hjärnsjukdom. Dessutom ahr jag haft känningar i vänstra hjärnhalvan. Möjligtvis högra. Kanske ska jag besöka en läkare?... Får se vad jag gör. Jag kanske inte ens hinner besöka farbror doktorn innan jag faller ihop likt ett rangligt korthus och DÖR.
---
England vann mot T&T. Inte imponerande. England hade tur där Sverige hade otur. Målskyttet. Sverige hade massor med fler chanser och splade bättre mot T&T än vad Englanbd gjorde. Det borde ha blivigt 0-0 alltså...
---
Jag är fortfrande röd.
---
Cycklade iväg för att köpa dagens "Bladet". Love it! "Bladet" alltså. Det gick lätt att cyckla. Jag har ju en ny sviiiindyr (var tvungen att säga det haha) cyckel som är jäkligt bra alltså. Coop var inte alls så invaderat som jag trodde. Sen slog det mig. Folk jobbar. Haha.
---
Coca cola Lime är svingod. Intressant.
---
Idag var det inte lika varmt som igår. Tempen har legat kring 23 - 25 grader.
---
Nu längtar jag till Sverige-matchen. Heja Sverige!
---
TV4 är dåliga på VM. Varför har inte SVT ensamrätt på Sveriges matcher?!
---
Sladjan är grym i SVT's VM-studio.
---
Haha. Aftonbladet vann över Expressen. "Bladet" skrev att Kim var i startelvan och att de var stensäkra på det. Expressen att det var Svensson. Och att de var stensäkra på honom. "Bladet" came out as the wiinner. Kim spelar ikväll. Tack, Lasse!
---
Nu: Äta grillat. Det är sommar det.
---
Till sist: Vill ni ha "sommarbloggen" kvar eller? Jag vet inte riktigt om den ska vara kvar eller ej... Det är kanske inte så intressant. Mina knäppa tankar. Haha.

Kommentarer
Postat av: Helena

Joo, sommarbloggen ska vara kvar! Den är väldigt skoj, skrattar varje gång :D

okej, nu får sverige skärpa sig. 42 minuter har gått, HEJA SVERIGE!!!!!

Postat av: Fredrik

Till Helena:
Okej. Ska väl ha kvar den... om den nu bringar en massa kratt och flin :)
Ja, Sveriges vinst avr skön. Ljungberg är kung, jag sa innan att Ljungberg skulle avgöra...

Må FINT

2006-06-15 @ 23:05:48
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback