Sommarblogg 22/6 -06 18:30

Tröttma idag igen! Herregud... vad beror detta på?! Hjärnsjukdomen... kanske... åh nej...
---
Min hyllning till Teddy är jag grymt nöjd med! :)
---
Vädret är träligt. Det regnar och är molningt. Var sol en stund på eftermiddagen men den dog...
---
Dagens lunch blev varmkorv med bröd. Finemang. Jag är nöjd med hur duktig jag avr på att koka korven (ehh... svårt värre, Fredrik!).
---
Fredrik Virtanen tar en semester nu. Fan avd jobbigt. Jag som uppskattar hans blogg oerhört.
---
Ronnnie Sandahl har typ blivigt utbytt! :O Det kom inte upp någion krönika från han idag. utan från en annan! En dålig tjej! Störande! Ronnie var ju kung.
---
Min längtan till lördag ÄR stor. Då ska vi slå Tyskarna... Fatta grymt :)
---
Jag uppskattar att det har vart kommentarsregn! :) Alltid kul med kommentarer.
---
Bloggen kan slås igen lite. Jag börjar få prestationsångest och det känns som att vissa saker skriver jag bara för att skriva något. Jobbigt. Hoppas den går över.
---
Tone stängs av från TV4... pga utviken. Jag hade gjort samma sak om jag vore TV4, men i detta fallet bör de inte kunna stänag av henne. För flera andra TV4-profiler har ju vikt ut sig! Där ibland Peppe Eng (hemska tanke)!
---
Jag ska försöka få upp lite mer bilder i bloggen. Det lättar alltid upp. Och kanske ska fixa en ny desig. Får se.
---
Till sist: Här neda fasar jag in en ny del i "sommarbloggen", titta får ni se!

Dagens...

... länktips: Jäkligt intressant intervjuv med Kung
Fredrik!
... ord: "Pinnsnurrare"... Haha. (Ni fattar nog inte det roliga..). Hemska PINNSNURRARE!
... glasskonsumtion: 0 stycken. Vädret bjuder INTE in till det direkt.
... antal timmar i solen: 0. Tyvärr, lite sol idag :/
... klädstil: Jeans och T-shirt...
... kändis: Rosie O'Donell! Vet ni inte vem det är?!
... kommentar: "Tänk vad mycket enklare det skulle vara med flygande bilar i sådana här situationer...". Sades dock för ett tag sedan i en trafikstockning. Men den dök upp idag igen.. någonstans.
... fråga: Varför tycker folk Shabaan är bra? Fattar inte... 
... tv-program: FOTBOLLS-VM!
... sorgligaste: Virren tar en lååång paus med bloggandet!
... färgnyans på huden: Lagom ljusbrun... Inte röd längre! :)
... sommartips: Köp ett paraply. Det regnar faktiskt på sommaren också!

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Helena

Ohno, har du fått ett inslag av hjärnsjukdomen igen? Alzheimers? :O
(Vill ha sol, men mysigt med sommarregn)
Jag är faktiskt, hör och häpna, GLAD över att hon stängs av, har aldrig klarat av hennes norska väderpresentationer. Inte på ett rasistiskt sätt utan jag stör mig på hennes glättiga sätt bara...!
I like DAGENS! Undrar NÄR vi får flygande bilar, hmm?
Ha en underbar och solig (?) midsommar imorgon fredrik! Må finast! Kram H

Postat av: Fredrik

Till helena:
Ja, jävla hjärnsjukdom! ;)
haha ja, hon var väl inte direkt den bästra vädersnackaren direkt.. faktiskt...
Dagens är fint... och flygande bilar längtar nog alla till! :) Fatta kaos i luften :/

Helena, ha nu en FULLKOMLIGT vackert underbar midsommar och njut av den!

2006-06-22 @ 22:07:26
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Lina

Fan jag har väntat på Ronnies krönika hela dan.

2006-06-22 @ 22:38:41
URL: http://andesh.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Lina:
Ja! FAN, alltså.. störande... om något...

Må KANON

2006-06-22 @ 23:10:41
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Lina

Fast jag har tagit reda på att han bara är på semester så det är nog inget bestående :) Ha en bra midsommar!

2006-06-23 @ 16:33:21
Postat av: Fredrik

Till Lina:
Haha. jag gjorde samma sak. Skulle blogga det sen i dagens "Sommarblogg". Jag drog ett mejl till the man och han svarade att var på semester haha. Skönt det! :)

Må FINT

2006-06-23 @ 16:35:34
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback