Tablettproblem vid nyklippt gräs?

Jag tvivlar på att mina allergitabletter fungerar. Får köpa en ny sort. Fan. Störande. Jag ahr dessutom tagit dubbel dos... hmmm... det kanske är farligt. Tänk om det är farligt?!
Vad är det där nummret nu igen...
112...
Man vet ju aldrig.
Jag kanske har gjort något dåligt, när jag tar dubbel dos av mina allergitabletter. Äh, jag dör nog inte... hoppas jag.
Min allergi är baserad på nyklippt gräs.
Då smäller den till. Allergin alltså.
Jävla gräs, måste det växa? Kan det inte bara stanna i en fin höjd, så slipper vi klippa det. Då slipper jag ta medicin. Det skulle avra fint. Undrar om man kanske får ett Nobelpris om man kommer på något som får gräs att stanna i växten?...
Om.
Alltså, om man får det.
Då ska jag nog viga mitt liv åt forskning kring detta. Eller inte. Men jag ska i alla fall köpa en ny sorts tabletter. Det avr ju trots allt det som det här inlägget handlade om.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Helena

OH! Ge mig i så fall! Jag är också i behov av sådana piller :) Det är en pain in the butt när man har en allergi som förföljer en!

Postat av: Fredrik

Till helena:
Okej. Lovar att göra det. Det är verkligen a pain in the ass alltså. :/ Jag hoppas jag kan hitta några som fungerar bra.,

Må KANON

2006-06-15 @ 12:45:22
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback