Badhuset, hem, posten, hem... Det har vart min eftermiddag,...

Efter lunchen idag åkte jag till badhuset. Gustavsvik (Nordens största badhus!). Där simmade jag i en timma. Från klockan 13:00 till 14:00. Trevligt. Framför allt skönt. Sen klockan 15:20 kom jag hem. Bara för att hämta upp min min paketsuthämtningsavi.
På bussen igen.
Till närmaste postombud. Coop Forum. Detta innebar att det var fullt med folk där inne.
Åh, jobbigt.
Fick ut mitt paket (
Full med roliga böcker...). Och unnade (unnade?! Ha!) mig en trisslott. Vann inget.
Fan.
Klockan 16:07 skulle bussen gå hem. Nehä. Ingen buss. Vart är bussen? Klockan 16:25 kommer den. Sen as hell. Men nu sitter jag här med mina böcker. Alla utom en. Den ska tydligen komma senare. Jävla AdLibris. (Länkar inte eftersom jag är irriterad.. moahaha).
Nu: Skriva Oscarsgala-inlägg...
Samtidigt: Lyssna på Fredrik Lindströms "Jag är en sån som bara vill ligga med dej"... Intressant.

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: v

jodå de låter ju intressant(=.. well.. hrm ao...nnaaj.. undra om du fått insperation efter mitt inlägg ;) med klänningar och köret.. fast du kanske kör smooking? noterade du de där anmerarnas flugor JÄTTE STOPRA OCH multirandiga! hey marsh!

Postat av: Anna

Jag skulle behöva vinna på Triss. Behöver ny bil och det är ju knappast gratis. Så 25 000 kr i månaden i 25 år vore ju alldeles perfekt!

//Anna

2006-03-06 @ 19:13:22
URL: http://majsanna.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback