En kille att beundra! Ny länk!

Nu har en ny länk kommit upp i min lista med länkar. Den som har fått äran att ha sin blogg´s länk där är Danne. Hans blogg Writers-edge är genial och otroligt bra. Han skriver som en kung, nästan lika bra som Ronnie och Virre... haha. Han är kanon. Han borde vart länkad mycket tidigare men somehow it has slipped my mind. Grattis Danne, du är nu medlem i Freriks lista över bra länkar. Det är lite som att hamna i Hall of Fame. Faktiskt. Haha.

Vi har tyvärr inte lyckats få tag på Danne för en kommentar. Men det kommer nog inom en snar framtid.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag bugar och bockar! :)

Postat av: Danne - Blodgrupp ö

Du har länkat fel förresten :)

2006-03-03 @ 15:49:23
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: v

wow.. vilken ära för danne!
jag är inte avis eftersom även jag finns där.
Härligt fredrik!:P ;)

2006-03-03 @ 21:30:13
URL: http://adnav.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback