För fan, skriv en vecka istället! Jäkla, AdLibris

I lördags var jag ute på AdLibris.se.
Köpte böcker.
Det står 2-5 vardagar. Det är leveranstiden.
Då uppfattar jag det som att den ska vara levererad inom 2-5 dagar. Eller?
Men nu har det gått 5 vardagar, den femte var idag. Men inte har de kommit.
Alltså. Ingen post during the weekend.
Då drar jag slutsatsen att de kommer på måndag. Detta innebär ca: en veckas väntan för att få böckerna. Eller 8 dagar och 6 vardagar.
Irriterande.
Jag vill läsa. Men har inga intressanta böcker.
På måndag ska de vara här. Annars kan AdLibris vänta sig ett brev av en irriterad kund (Ahh, vi blir så rädda... typ...).
Ja, jag vet att jag överreagerar.
Men jag har - sjukt nog - abstinbens på att läsa en bra bok. Jag säger inte mer än så, mest för att minimera risken att verka wierd.

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Jag har väldigt lätt att förstå din irritation. Jag hatar när dom utlovar ett visst antal dagar för leverans och sedan inte håller det. Beställde själv ett paket som skulle komma med hemkörning under 2 dagar då jag var ledig. Det kom 5 dagar efteråt då jag inte var hemma, så jag fick åka till posten och hämta skiten.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback