Lite tankar just nu...

Här kommer lite tankar som flyger genom mitt huvud just nu...


  • Jag har ont i nacken. Behöver en massage...
  • Utrymmet på min blogg är snart slut. Ytterst lite kvar... Med detta meningslösa inlägg lär det bli mindre...
  • Laila borde ha avgåt för länge sen. Även om jag tycker att hon skött Mouhammed-bild historien bra.. tills dess att hon och hennes stab bryter mot grundlagen... Tja, hon var tvungen att avgå.
  • Jag har en fin haka... faktiskt. Trevligt värre
  • Undrar om det är svårt att förfalska pengar... Förmodligen and moving on...
  • Vart är gitarren... som jag funderar på att spela lite med...
  • Jag har nyss missat 15 min av Gilmore Girls... bäst jag skyndar mig. Oh, sen är det ju Desperate Housewifes och Joey... och The Office. God bless Channel Five (Kanal 5).
  • Missat ytterligare en halv minut....
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Frallan

Trevligt att vi har samma syn på schlager-cirkusen!
Försökte på din inrådan på mig ett avsnitt av GG i går, men dem har ju så snabba replikväxlingar att jag kände mig som bollen i en pingismatch! Men det är lite feel-good över den serien!

Postat av: Filippa

Ja, kanal 5! Tack för att den finns! oc i kväll ju!

2006-03-22 @ 14:58:10
URL: http://glamourchic.blogg.se
Postat av: Anonym

Till Frallan:
Ja, det är bra att vi har samma syn...
Jo, feel-good as hell. Det är ju de snabba replikväxlingarna som äger, älskar dem.. KUL... haha

Till Filippa:
Japp, Kanal 5 is the shit, älskar att den finns och ja, vi lär ju sitta klistrade till OC haha...

Må OTROLIGT bra...

2006-03-22 @ 18:03:37
Postat av: Fredrik

det avr jag ovan.. haha fast det förstod ni nog... haha..

Må MYCKET BRA

2006-03-22 @ 18:07:52
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Spanskmannen

Intressanta tankar. Håller med dig om Laila, men har svårt att se hur man över huvudtaget kan få ett jobb som Utrikesminister när man inte vet vart Phuket ligger. Om du är i behov av pengar så finns det betydligt lättare sätt att få tag i än att förfalska dom. På många ställen i Sverige finns det bilar som åker runt och delar ut pengar gratis, oftast miljonbelopp. Så håll utkik efter vita minibussar som det står "Securitas" på. Det är ett säkert kort att höja veckopengen lite.

Lev väl.

2006-03-22 @ 19:33:52
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Spanskmannen:
Tack för tipset... Ska hålla utkik efter vita skåpbilar som det står Securtitas på haha... Ne, men jag tycker precis som du att det är för lätt för idioter att råna dem. Skärpning. Det finns säkrare bilar att tillgå, men det använder de inte... Så kan det vara..

Må BRA

2006-03-23 @ 20:00:52
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: xera

gilmore girls får man absolut inte missa.

till och med min pojkvän älskar showen.
hehe.

kramar.

2006-12-21 @ 06:31:43
URL: http://soinqu.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback