Virre är cool och Scrubs är bäst just nu...

Måste bara... alltså... hur grymt cool är inte Fredrik Virtanen? Han har fan träffat presidenten av USA... Virre ÄR cool, annat kan man inte säga. Jag har mycket respekt för honom, va fan han kör ju SMS-roulette! Kredd till Sthlms finest...

Nu ska jag tjonga ner mig i ett downloaded Scrubs-avsnitt. Scrubs äger, utan tvekan. No question about it, boys and girls...

//Fredrik

Ps. Vet någon föresten hur man räknar ut volymen på en jordnötsring? Det vet i alla fall inte jag. Fan. I feel so worthless. Jävla jordnötsringar. Varför ska jag ens räkna ut det?! Strunta i det här "ps:et" Bra. Ds.

Kommentarer
Postat av: Frallan

Han är lite gåpåigt skön i bland Virtanen, såg du när Regina skulle dra i direktsändning? Hon gjorde ju bort sig totalt, jävla hobbypoet!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback