Banken mitt i solen... oj, oj, jo... säger jag bara...

Hur kul var det på en skala från 2-8?!
Att behöva släpa sig till fucking banken när solen skiner som mest och lusten att inte gå till banken var som störst.
Men jag drog mig till banken.
Skaffade mig ett internetåtkomligt konto... eller vad fan det kallas. Samt ett VISA.
Ett VISA!
Fattar ni var det innebär.
Jag är VISA-användare!
Helt galet.
Det var inte så många på banken, det var heller inte särskilt varmt där inne... Det var inte varmt överhuvud taget om jag ska vara ärlig. För det var oändligt svalt och skönt.
Jävla bank.
Har världens bästa temp...
I alla fall... efter banken åkte jag och E och köpte oss en varsin mjukglass...Det är sjukt fint med mjukglass när värmen ligger på och solen lyser som en tok.
Skönt att banken är avklarad nu. Har dock INGET kort nu i en vecka. Mitt nuvarande kort är spärrat i väntan på mitt VISA. Skulle ta drygt en vecka...
Nä, nu ska jag suga upp solen som är kvar innan den förvinner ner i väst... och hinner dyka upp i öst... eller något.

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Det där med betalkort är farliga grejer! Skaffade mig ett i höstas, och lika praktiskt som det är att ha lika farligt är det när pengarna plötsligt försvinner all världens väg. Banken via Internet är dock ruskigt bra att ha. Enkelt att föra över pengar till spelkontot...om man är intresserad av sånt. Skulle rekomendera dig att skaffa ett e-kort också, kan vara smidigt om du handlar mycket på nätet.

Ha det bra!

Postat av: Fredrik

Jo, jag har förstått att pengarna kan ta "slut" bara sådär.. haha Nä, men jag ska vara lugn. Ja, rätt bra om man vilkl spela på nätet ja.. grymt fint. Ja, jag får väl ta och kika på vad ett e-kort kan avra då... det låter onekligen fint...

Ha det FINT

2006-05-09 @ 16:54:14
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Anna

Javisst är det härligt väder. Helt underbart. Så här kan det vara konstant nu till september månad.

Ha det

2006-05-09 @ 19:16:39
URL: http://www.majsanna.blogg.se
Postat av: Sara

Elmander med i truppendet ska bli grymt att se honom spela,jag hade hellre sett Danne Andersson i reservbladet dock.

2006-05-09 @ 20:47:56
URL: http://loveforfashion.blogg.se/
Postat av: Thilen

Visa-kort är bland det bästa som finns.
Det känns rätt bra att säga "jag betalar med kortet"
Och så har man inte lika mycket småpengar som man slösar bort..

Njut av solen och ät mycket glass :DD

2006-05-09 @ 20:55:03
URL: http://thilen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Anna:
Ja håller med dig helt och hållet!

Till Sara:
Ja, Elmander blir fin fint att ha med. Jag är lite chockad över några val. Och besviken över vissa. Men det ÄR en helt okej trupp.

Till Thilen:
Ja, VISA kort verkar vara grymt fint att ha. Väldigt smidigt. Jag lovar DIG att jag ska njuta av solen och äta mycket glass.

Ha det OTROLIGT lukrativt bra

2006-05-09 @ 21:41:16
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback