Benbrott i solen.

Dagen har spenderats utomhus. Varmt som fan. Det har vart uppåt 28 grader i dag här i Örebro. Grymt skönt.
Älskar värmen.
Jag har intagit en relativt röd färg. Förhoppningsvis övergår den till smått brun... annars blir jag lite vrong.
Haha.
Var iväg och såg på när laget där vi bor spelade träningsmatch. Då bröt en i motståndarlaget foten.. Aj, aj, aj. Det small verkligen till. Läskigt värre.
Han fick åka plingplångtaxi till plåsterhuset. Alltså ambulansen kom. Det var en sådan där ny modell som ser ut som ett rymskepp. Typ.
Jag gick innan matchen var slut. Men jag förutspår en tvåsiffrig seger för oss. Vi var totalt överlägsna det andra laget.
Det är skönt med fotboll, att kunna gå ner och kolla på ett division-6-lag som suger. Men det gör inget, för det är ju skönt att sitta i solen. Och sakta inta en rätt så olukrativ röd kräftfärg...
Nu vill jag gå på Örebro-matchen på onsdag mot Umeå.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback