Division fyra är INTE vidare värst bra...

Var iväg på en division fyra match... såg på när Tånged mötte något salladslag, Tånged är en bit utanför Fjugesta... Men vilken horribel match. Sallad, sallad, sallad allting var sallad. Dommarn sög, lagen sög, vädret sög.... deras speaker sög. Men Tånged vann med 1-0 genom mål i slutet. Men jag supportade min syster sambo som är målvakt i Tånged, han var duktig...

Lite bilder:


Bild 1: En fin bild på matchen... haha
Bild 2: Sallad! varför kan inte målvakter göra egna utsparkar?! Det känns mest onödigt att dra ned en spelare för att göra en utspark, dessutom så var denne spelaren inte ens bra på det. Sllad, sallad... Det är för övrigt inte min syrras sambo som är målvakten på bild, det är salladslagets målvakt...
Bild 3: En fin närkamp om bollen!

Varmast,
//Fredrik

Ps. Tacka vet jag Örebro SK, de är fina att se på när de spelar (Även om de förlorade mot "jävla" Visby i Svenska Cupen... "fan ta er" Gotlänningar... :P). Ds.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback