En kväll med Carola och... Runar! Familjeåterförening frågetecken

 
Fredrik Wikingsson Fotot:
Kanal5 Carolasmframträdande i ESC går av stapeln ikväll! Foto: Aftonbladet

Ikväll är det så väl Eurovision Song Constest och Ett Herrans Liv. För min del blir det en del zappande, men mest på ESC, Ett Herrans Liv kan man se på repris, eller ehh ladda hem (som jag INTE gör he.. he).


Just ja. Hur OC-generationen är du? Skamligt nog prickade jag in full pott... How can this be?! Men jag är ju iof OC-genreationen... haha.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: sanne

Ikväll blir det Runaaar ^^ yä, intressant.. Carola känns bara lite småpatetisk när hon smörar som en idiot för allt och alla. Wouw, jag hade 9/10. ha ^^

Postat av: Fredrik

Till Sanne:
haha ja, jag kommer ju zappa imellan... Runar ska bli intessant alltså... Otroligt intressant fajktiskt.. Wikingsson sa (eller tja, tekniskt sätt skrev ) till mig att Runar "lärde dem gå på vatten" haha Kul... Ja, vi ÄR båda OC-.generatiopnsungar haha

Må KANON

2006-05-18 @ 18:17:53
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Emy

Jag hade 9-10 rätt eller nåt, men det var ju liksom inte svårt att gissa vilka svar det var :S för man märkte det ju ganska tydligt tyckte jag X)

2006-05-19 @ 16:47:50
URL: http://justfadeaway.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Till Emy:
haha jo, det kunde man ju göra ja...

Må FINT

2006-05-19 @ 17:19:50
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback