En sagolik dag, en sagolik låt och en sagolik... hmmm.. Danne?

Detta är sjukt hur varmt det är! Det ÄR lika varmt som en sommardag.. typ. Underbart väder alltså. Jag har spenderat eftermiddagen (läs från 12:00 till nu...) med att läsa lite bok, lyssna på musik och sola, allt utomhus.
Vackert värre skulle man kunna säga om den här blåa himmlen sommsträcker sig över oss.
Sen har jag även vart så pass hurtig att jag var ute och sprang alldeles nyss. Det ÄR skönt, speciellt nu, när kroppen belönar mig.
Med endorfin!
Typ, kroppens motsvarighet till morfin.
Det är skönt som fan...
Just nu spelar "Blowing in The Wind" med the Bob the Dylan my ladies and gentlemen... En sagolikt vacker låt, som Dylan själv har filat iordning. Han är bra och duktig han. Dylan.
Just ja.. läs Dannes recension på Springtseens senaste album i hans
blogg!
Han är bra och duktig han. Danne. Nästan lika bra som Dylan.
De börjar båda på bokstaven D i alla fall... även om Dylan heter Bob i förnamn.. Skitsamma...

"The answer my friend, is blowing in the wind,
the answer is blowing in the wind"

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: sanne

haha, lite virrigt i slutet? ;) nemen, dagen har varit så sjukt underbar indeed! nu har jag släppt våren för gott. För NU är det sommar i min hjärna :D Blowing in the wind är underbart fin ^^

Postat av: danne

De är lysande artister båda herrarna Bob och Bruce!
Fast Dylan slår mig i låtskrivande :)

2006-05-06 @ 09:56:21
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till Sanne:
Virrigt... ? ne... haha Ja, vilken underbar dag alltså! Sommar ÄR bra... Och låten är sjukt fin... jag älskar den.

Må OTROLIGT bra

2006-05-06 @ 11:07:20
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Danne:
Ja, båda herrarna ÄR lysande.. indeed.
Ja.. han gör ju det... faktiskt.. Det gör faktiskt Bruce Också.. men still! haha..

Ha det bra

2006-05-06 @ 11:08:25
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback