En simpel update på lite allt möjligt kring mig just nu...

Äntligen skiner solen! Det ÄR fint!

Idag har jag ätit mat hos farmor och farfar. Det avr fin fint. Slapp man laga mat! På tisdagar slutar jag nämligen redan 11:30. Vilket är grymt skön. Maten var makaroner och köttbullar.
Lagom.
Gott.
Välbehövligt.

Sedan tog jag mig med min syrra upp på the city! Där inhandlade jag en tunn långärmad tröja som var typ. brun och banangul-randig. Det låter som en glasssort nu, men den var fin.
Jag lovar.

Kvällen kommer ägnas åt att skriva det sista på mitt fina tal. Jag hoppas det blir bra... Samt Grey's Anatomy

Nu ska jag nog gå ut och ta mig en promenad i solen. Iförd mina pilotbrillor (som kan skådas på bilden längst upp till höger i bloggen...)

Fan. Solen har gått i moln. Promenaden ÄR inställd. Vad ska jag nu göra?.

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback