Gubbarna ska lira, mot bland annat Ekwall...

Nu: Matchen, på TV4!
Jag tror VM-laget från -94 vinner...

Update 23:06

Som jag sa. -94:orna vann.
Den tog jag på rutin. Men det var jämnt, otroligt jämnt. Lite dåligt av VM-laget faktiskt.
Matchens lirare: Matti Berenett. Han visade stor klass.
Hoppas han väljer att ta upp en proffskarriär. Men stark insats av All Stars. Johnny "Bråttom" Ekström, du är fan kung...
Och "Rolle" i VM-laget, du borde fan få åka med till VM nu i sommar. Du är bättre än både Micke Nilsson, Alexandersson och Östlundh. 

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Berga

Fan att jag hade egen match så jag bommade den stora matchen men 94orna vann alltså? Rolle har visat klass såfort han hoppat in i GAIS oxå så det vore nåt med han till Tyskland!

Postat av: Fredrik

Till berga:
Ja, de vann matchen. Men det avr jämnt... kul grej. Jo, "Rolle" borde fan få följa med till VM, hans rutin och tack vare att han fortfarande är så pass bra tränad så skulle han nog platsa hahah
'
Må KANON

2006-06-01 @ 08:45:37
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback