Idol - Efter första omgången låtar...

Erik Segerstedt (”I wish” - Stevie Wonder):
Inte allt för imponerad ikväll, som jag var förra veckan. 

Cissi Ramsby (”You can’t hurry love” - The Supremes):
En personblig favoritlåt, jag gillar dock Phil Collins cover bäst. Men. Cissi är INTE en Idol, jag fattar inte avrför hon är där. Så dålig och hon kan INTE engelska. Hon förstörde den här låten lite för mig.

Markus Fagervall (”What’s going on” - Marvin Gaye):
Duktig, duktig, duktig! Otroligt bra, det känndes soul när Mackan framträdde!

Johan Larsson (”Yester-me, yester-you, yesterday” - Stevie Wonder):
Bättre än tidigare. Gillade det.

Felicia Brandström (”This old heart of mine (is weak for you)” - The Isley Brothers:
Inte hennes bästa framträdande, men inte dåligt. Lite flaskt from time to time, men godkänt.

Tips: Cissi åker!

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo, okej då, Cissi åker nog ikväll. Men visst var det inte direkt någon höjdarkväll bland någon av idolerna ikväll?

Postat av: Fredrik

Till lisa:
Cissi åkte =) Och precis... ingen höjdare.

Må KANON

2006-11-11 @ 19:33:54
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback