Jag är glad för din skull, Britney!

Äntligen! För att citera en viss Gert.
Spears ska skiljas från den där muppen hon har gått och skaffat avkomma med.
Kevin Federline är och förblir ett skämt, att han fick hänga kvar så länge kan man ju ifrågasätta. Han verkar ju helt debil.
Jag trodde inte det här om mig, att jag skulle bli glad för hennes skull då jag hela tiden hävdat att hon får skylla sig själv som väljer ett pucko. Men jag är glad för hennes skull, äntligen kan hon får rätsida på livet.
Även om Kevin säkerligen kommer göra allt i hans knubbiga små slacker-fingrar för att få så mycket av hennes miljoner as possible.
Hoppas för henne att de skrev något mellan dem så hon inte behöver paya drummeln.
Sen har hon ju barn med honom. Hon borde kräva ensam vårdnad!  
Men som sagt, hon gör som hon vill. Jag är glad att för henne, nu kanske hon kan shapa up lite också...
Och rent karriärsmässigt är detta ett genidrag!

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa, äntligen!

Postat av: eremo

och du är uppmärksammad på AB ang detta innlägg.
gôtt mos killen.

2006-11-08 @ 16:14:48
Postat av: emelie

håller med äntligen och hon har faktis två barn sean nånting//emelie

2006-11-08 @ 16:24:49
URL: http://julekul.blogg.se
Postat av: Cilla

Visst är det underbart och han kommer nog inte få många korvören av Brittan ,,,hon hade ju skrivit på värsta pappren innan giftemålet genom u.s.a:s bästa skilsmässoadvokat och ensam vårdnad har hon redan lagt in om ...det lär hon får eftersom Kevin är en suput och festprisse :-)

2006-11-09 @ 01:50:51
Postat av: Angelica

Jepp,äntligen! Wannabeen och den eviga tönten is OUT! Jag visste att denna dan skulle komma till slut! Grattis Brit,för att du tagit detta steget!

2006-11-09 @ 08:58:11
Postat av: Pettan

Allvarligt talat, hur orkar man bry sig? Veckans mest ointressanta nyhet, om man ser till hur många spaltmeter denna nyhet fått.

2006-11-09 @ 12:23:47
URL: http://pettannilsson.blogg.se
Postat av: frida

det är inlägget var läskigt likt fredrik virtanens. skaffa dig en egen stil och sno inte så mkt från honom. du kan säkert mer än du tror

2006-11-09 @ 12:47:22
Postat av: Fredrik

Till lisa:
Haha mm :)

Till Eremo:
Nice :)

Till Emelie:
Okej... good to know :)

Till Cilla:
Gött då :) han ska fan inte ha ett öre.

Till Angelica:
Japp, skööönt :)

Till Pettan:
ja, det håller jag med om, alldeles för mycket plats... :)

Till Frida:
Ne, jag tycker inte det är fasligt likt. Visst jag har influerats av hans sätt att skriva för att jag gilalr det. Och om du tror jag snodde ordet debil från virre så ahr du fel, det ordet har jag använd flitigt. För det är nog det enda ordet som verkligen gör våra inlägg lika... och attvi båda är glada för Britney.

Må KANON

2006-11-09 @ 16:33:33
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Amal

FAN HAN FÅ DRA ÅT HELVETE

2006-11-09 @ 18:09:54
Postat av: Fredrik

Till Amal:
Okej...

Må KANON

2006-11-11 @ 19:40:44
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback