Suggestionbox-möte

Sådär. Nu ska jag tömma Suggestionboxen. Lite besviken på den dåliga uppslutningen. Lite kul att alla som ställde frågorna var anonyma... Här kommer svaren:

Hund eller katt? Jag väljer givetvis, hund. Men det ska sägas att jag är lite rädd för hundar...
Är du snygg? Oj... Alltså, det ska ju inte jag bedöma, men jag får väl lägga upp en bild någon gång så får du avgöra själv...
Var detta ett lyckat initiativ? Nja, det kunde vart fler frågor, men det känns okej.
Vad skulle filmen om ditt liv heta? Oj, svårt. Den kan få heta "You ain't a beauty, but hey you're alright", sen om det stämmer eller ej gör inte så mycket. jag tycker mest det är en fin titel...
Vilken skola går du på hörru? Jag går på John Bauergymnasiet i Örebro. Entreprenörslinjen.
Favorit...
... färg?
Lila
... artist? Bruce Springsteen
... mat? Tacos
... tidning? Aftonbladet
... tv-program? Hmm, just nu Fråha Anders och Måns, men jag gillade även Grattis Världen väldigt mycket då det gick.
... blogg? Fredrik Virtanens blogg
... kändis? Oj... Svensk kan vi ju köra... och då blir det nog Fredrik Virtanen eller Wikingsson
... årstid? Sommar
... dryck? Coca cola
Vem är den hetaste tjejen enligt dig? Finns många men några är; Rachel Bilson, Scarlet Johanson, Lindsay Lohan, Reese Witherspoon (mer söt..)... vi nöjer oss där. 
Vem är den hetaste killen? Fredrik Ljungberg och Henrik lundqvist. Och Johnny Depp.
Vilken låt sitter fast i din skalle just nu? "Solen i ögonen" - Lars Winnerbäck
Vad heter din bästa vän? Denne vill nog inte att jag säger det men, denne börjar på L.
Röker/snusar du? Nej/Nej
Vad hatar du mest med att blogga? Att man ibland får prestationsångest.
Är du nöjd med ditt utseende? Nej. Kan jag ärligt säga.
Vad tittar du först på hos en tjej? Haha. Ögonen. Och rumpan.
Vilken är din favoritstad i Sverige? Stockholm
Vilken är din största last? Coca cola

Tack: Elin, anonym, öja, Andreas, Emma, Eva-lena och Elisa för frågorna.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den där "L" är så sjukt hemlig att hela jag sprängs av nyfikenhet trots att jag inte känner dig mer än över bloggen. Let us know, Fredrik! :D

Postat av: Anonym

NÄmen hallå varför missade jag de där..
du får göra om det, så ska jag skriva very OANONYMT, promises!

2006-11-12 @ 18:23:05
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till jessica:
Haha. Nja, så hemlig är hon inte... Men lite. Kul att du blir nyfiken trots allt haha :PO

till vanda:
haha never ! ;)

Må KANON

2006-11-12 @ 18:40:20
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Anonym

när kommer bilden på dig då? jag väntar ;)

2006-11-12 @ 21:41:49
Postat av: Fredrik

Till Anonym:
haha don't have för stora fö4rväntningar :P Men någon gång... Tror dock det redan finns en bild på mig, som jag la upp för inte så länge sedan... Sök på typ"Hey thats me" tror jag :)

Må KANON

2006-11-13 @ 11:55:38
URL: http://freddan888.blogg.seogg.se
Postat av: Anonym

haha aaww ;) men du har gjort den lite otydlig ju, va inte så blyg eller vad man ska säga. en till bild skulle inte skada någon ;)

2006-11-13 @ 17:22:59
Postat av: Fredrik

Till Anonym:
Haha, jasså du. Kanske slänger upp en bild här snart då :)

Må BRA

2006-11-13 @ 18:08:26
URL: http://freddan888.blogg.seogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback