Avlägsnat minnen, prylar och annat skit i skåp och lådor

Idag gjorde jag det.
Jag storstädade och rensade. Nu finns det inget skräp kvar i mitt rum. Allt är borta.
Det blev TVÅ stora svarta soppsäckar fulla.
Här följer en lista över några saker som försvann ner i de svarta hålen:

  • Skolhäften från högstadiet
  • Förpackningar, hade hur många som helst till saker som jag inte ens har kvar.
  • Bruksanvisningar. Hej då!
  • Tidningar
  • CD-skivor
  • Coca-cola-flaskor. Jo, jag samlade...
  • Suddigumm
  • Saker gjorda i slöjden...
  • Trasiga pennor
  • Lite mer saker jag gjorde i slöjden...
  • Prydnadsprylar
  • ... och mycket, mycket mer...

Jaha. Då känner man sig bra. Nu ska bara följande införskaffas/göras:

  • Köpa nya fåtöljer
  • Ett nytt litet bord
  • Ny säng
  • Ny TV-bänk
  • Tapetseras om alternativt målas
  • Ny TV
  • Nya växter
  • Nya tavlor
  • ... och lite till...

Men damn vad man hittade saker som jag glömt bort! Följande hittade jag:

  • Mitt gamla tegelstens-gameboy!
  • Mina gamla glasögon
  • Fotografier
  • Ljudböcker
  • Böcker
  • Golfklubba (?!)
  • Fickminne
  • med mera...

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: Anonym

hrm vad använde du golfklubban till ?;S

Postat av: malle

haha, det är roligt ibland att storsäta rummet, spec då bortglömda eller borttappade saker dyker fram ; )

2006-09-09 @ 15:48:17
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Helena

Ojojoj, snacka om att att du verkligen RENSADE! Härligt, städa bort gammal skit ;) Må gött!

2006-09-09 @ 18:58:13
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Vanda:
Tja du... spelar golf?

Till Malle:
Mmm faktiskt. Men jobbigt. :)

Till Helena:
Mmm preciiiiis :)

Må GÖTT

2006-09-09 @ 20:13:54
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback