Just like Fred Astaire, baby, to the tunes of Music Is My Hot Hot Sex...

Jag. Kan. Inte. Dansa.
No kidding. Jag är tyvärr värdelös på det. Tycker i alla fall jag.
Jag kan mycket annat, som att prata inför folk... No problems.
Lite synd att jag suger på det, med tanke på att det är något av de häftigaste man kan göra, dansa alltså. Dans är ju något som är otroligt coolt. Egentligen.
Bränna av något likt Fred Astaire...
Eller en Peppe Eng-move... kanske inte lika coolt. Men still.
Eller bara kunna röra sig till musik. Det är jag dålig på, får jag i alla för mig... Lite synd.

Kanske är detta något jag får ändra på. Hur svårt kan det vara?
Förmodligen jävligt svårt, i alla fall för mig. No kordinationsskills överhuvud freaking taget.
Men man vet ju aldrig, kanske gömmer det sig en Fred Astaire inom mig. Långt som fan inne i mig, i så fall, men man vet ju aldrig. Maybe baby.

Ne, nu ska jag slå igång
Music Is My Hot Hot Sex och försöka skaka loss... In my mind. Orkar inte resa mig upp.

Som Fred Astaire en gång sa...

"Either the camera will dance, or I will"

Bring it on, Fred... I'm ready!

Hell yeah!

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: v

slappn av fredrik så kommer movesen av sig själv ;)

Postat av: v

pps, lycka till!

2006-09-01 @ 23:46:38
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Kerstin

Alla kan dansa fredrik, ååh den är så jääävla bra.. Nu har jag dansat klart för ett tag, haha. Må bra :)

2006-09-02 @ 02:42:34
URL: http://musikenhartystnat.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till V:
Okej... Tack. :)

Till Kerstin:
Ja, den är svinigt bra alltså :)

Må UTMÄRKT

2006-09-02 @ 11:44:35
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback