Latest news: The water is back!

Det är tillbaka. Upptäckte jag då jag vaknade imorse.
Skönt. Jag som för en kort sekund trodde att jag skulle få leva resten av livet utan vatten. Snacka om skräckscenario.
Men som sagt, nu rinner vatten ur kranarna och allt är frid och fröjd.

Sen en liten grej om bilden här nedan.
Jag har INTE tagit den. Tyvärr.
Jag länkade till dess källa igår, men tydligen försvann den där. Nu är länkningen åter där.
Jag försökte alltså inte ta kredd för bilden. Nej.

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: elisabeth

Nja, kanske inte, men jag står åtminståne med på den där långa listan. Någon kanske får syn på mig ^-^

Postat av: Part

hahaha ^^

2006-09-03 @ 21:24:11
URL: http://partofastory.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Elisabeth:
Ja, det förståss... :)

Till Part:
Är det bra eller dåligt att du skrattar haha? :)

Må FINT

2006-09-03 @ 21:30:16
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback