Underbar frisk lördag. But I still haven't found what I'm looking for...

Det ÄR lördag. Härligt härligt.
Det var länge sedan jag var så här glad över att det är lördag. Lite synd kanske.
Men jag tror att jag vart lite nere rätt länge och sen blev jag ju riktigt nere iom att jag blev sjuk. Nu känner jag mig frisk igen och glad och uppåt.
Fan vad gött.
Idag väntar god sport på TV:n Färjestad mot Förlunda i ishockey och Örebro SK mot Brommapojkarna i fotboll. Sweet!

Var uppe till halv tre igår.

"Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me,
I'm not sleepy and there is no place I'm going to.
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me,
In the jingle jangle morning I'll come followin' you".


Dylan gör den sagolikt. Sådär kände jag igår natt. Vackert.
Samtidigt som jag sms:ade. Med en otroligt skön människa. 
Det var rewarding. Som fan.

Nä, nu ska jag supa in dagen, det är vackert väder och värmen strålar!

"Fick syn på svalorna
dom kunde lova vackert väder
woowow vilken härlig dag"

Vilket musikaliskt geni han ändå var. Ted.
Så synd det som hände.

Snart ska jag köra igång och ta ikapp lite av det jag missat på grund av sjukan.
Sånt är livet, får ta det med en klackspark (Oj! Där var jag väldigt lättsinnig... ovanligt...).

Nä nu ska jag leta vidare. Efter vad? Tja, jag vet inte. Hittat det har jag inte gjort i alla fall.



I have climbed highest mountain
I have run through the fields
Only to be with you
Only to be with you

I have run
I have crawled
I have scaled these city walls
These city walls
Only to be with you

But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for

I have kissed honey lips
Felt the healing in her fingertips
It burned like fire
This burning desire

I have spoke with the tongue of angels
I have held the hand of a devil
It was warm in the night
I was cold as a stone

But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for

I believe in the kingdom come
Then all the colors will bleed into one
Bleed into one
Well yes I'm still running

You broke the bonds and you
Loosed the chains
Carried the cross
Of my shame
Of my shame
You know I believed it

But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for...


"I Still Haven't Found What I'm Looking For" - U2

Älskar den låten. Otroligt mycket.

Vacker.

No question about it!

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

ooh ! vackert. skönt ingetmer klagosjuk blogg då.
;)


"But I still haven't found what I'm looking foooooor!"
.....

fint

Postat av: Fredrik

Till V:
I know! :)

Må BRA

2006-09-23 @ 12:33:27
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: öja

"Var uppe till halv tre igår."

So what?

2006-09-23 @ 17:50:34
Postat av: åsa

gå å lägg dej tidigare mr! halv 3 e alldeles för sent :)

2006-09-23 @ 19:32:03
URL: http://akurat.blogg.se
Postat av: Spanskmannen

Att kalla Ted för geni är nästan i underkant. Så ruskigt bra som det bara kan bli!

Ha't bra!

2006-09-23 @ 21:42:17
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Öja:
Åh du kan citera. Spännande.

Till Åsa:
Haha. Jag vet :P

Till Spanskmannen:
Yup! :)

Må ABSOLUT bra

2006-09-24 @ 10:07:25
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: öja

Svara i stället. Du är mallig över att du var uppe länge.

När ska du sluta snatta bilder?

2006-09-24 @ 11:40:57
Postat av: Fredrik

Till Öja:
Snälla du, jag skrev det för att lyfta fram att jag smsade länge och att det var givande. Detta är en blogg... där JAG skriver vad jag vill om mitt liv, du måste inte läsa du vet det va? Snälla sluta tjata om att snatta bilder. Det är mitt problem.

Må BRA

2006-09-24 @ 11:52:27
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Kerstin

Lika bra musiksmak som vanligt :)

2006-09-24 @ 17:48:22
URL: http://musikenhartystnat.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till kerstin:
I know :)

Må BRA

2006-09-24 @ 21:12:14
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback