1-1 med mersmak...

Det blev 1-1 mellan Örebro och Elfsborg. Det var ett bra resultat.

För Örebro. Elfsborg var nog missnöjda.

Mtahcen då? Jo den var faktiskt rätt underhållande stundtals. Trots lite väl många slarvfel från så väl Örebro som Elfsborg. Många skott, målchanser och målvaktstabbar. Elfsborg var v'äl i det stora hela det bättre laget, men rent chansmässigt stod Örebro upp för sig. Jag tror många lag kommer få det svårt på Behrn Arena i år. Örebro är grymma hemma.

På Behrn mötte jag även
denna fullkomligt genomsnälla människa. Tack, Maria! Hoppas du hade en precis lika trevlig kväll som jag. Regnet till trots.

Kommentarer
Postat av: J.Le

Man ska inte gratulera till oavgjort, men att spela oavgjort mot de regerande svenska mästarna är inte fy skam, så jag gör det ändå. Och ja, Örebro verkar onekligen vara grymma hemma.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback