Insikt om er som läser...

Hmm. Insåg precis att ni tittar ju i princip rakt in i mitt liv. Ni vet ju massor om mig. Och jag så sjukt lite om er. Inser ni hur mysko det är? Bara en bråkdel av alla ni som läser kommenterar. De som kommenterar vet jag ju lite om. Men ni andra... vilka är ni? Jag har ingen aning.

Kan tänka mig att ni liksom anser er "känna" mig på ett sätt, men inte alls på ett annat...

Och vad i hela fridens namn får er att läsa vidare? Vad gör mig så intressant? Vad gör det jag har att säga så intressant?

Nu när jag tänker på det så känns det lite läskigt att ni vet så jävla mycket om mig...

Ni vet i princip mina brister och kanske några av mina få styrkor och bra attribut... Ni som har läst allt eller i alla fall vart med länge... Fattar ni att det är läskigt? Men vad fan, jag får skylla mig själv. Dessutom så är det väl det jag vill i någon utsträckning, att ni ska lära känna mig alltså.


Men det skulle onekligen vara kul att veta vilka ni är.. alla ni som läser. De roligaste kommentarerna jag får är de som lyder ungefär så här: "Jag har läst din blogg aslänge, men inte kommenterat förens nu"... De är så härliga att läsa. Vet inte varför. Kanske för att de läsarna liksom, av vad jag inbillar mig, fått ett förtroeende för mig... Jag vet fan inte vad jag försöker säga här...

Jag är i alla fall glad att ni finns. Ni läsare. Tack tack!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tackar tackar! :D

Postat av: Amelie

Du är så sjukt härlig när du skriver, det är i alla fall därför jag läser ^^ Och som du spekulerar så utvecklar väl vi som läsare ett slags förtroende för dig. Eftersom du vågar vara personlig vågar även vi lämna ut oss, i form av att fylla i "din hemsida" kolumnen när man skriver kommentar... Typ. Känns som att jag bara citerar dig men jag vet fan inte vad jag försöker säga. Skyller på ett historiearbete som tar kål på mig just nu ^^ Take care!

2007-04-02 @ 23:45:32
URL: http://mercedescamera.blogg.se
Postat av: micke

Gode kamrat :) du har minst lika bra insikt i mitt liv om du läser min blogg :)
Jag har en känsla av att vi är äckligt ärliga mot omvärlden...
sluta för guds skull inte skriva i din blogg..
-m!cke

2007-04-03 @ 00:47:02
URL: http://mickegfx.blogspot.com
Postat av: Sofie

Du vet juh redan att jag hänger här :P Jag gillar din blogg. Starkt.

2007-04-03 @ 11:06:06
URL: http://click.blogg.se
Postat av: N

"Jag har läst din blogg aslänge, men inte kommenterat förens nu" ;) Det är något med din blogg som gör att jag bara vill fortsätta läsa. Keep up the good work!

2007-04-03 @ 19:18:34
URL: http://machinepeople.blogg.se
Postat av: Fredrik

You guys... :) tack!

2007-04-03 @ 19:54:48
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Denise

ja visst är det surrealistiskt? men som sagt, självvalt. hm. konstigt med livet i en burk, men spännande och helt klart en kick. o så skriver vi o snokar vidare i bloggarnas värld. /D

2007-04-04 @ 02:13:57
URL: http://deniselaxen.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback