Oj, jasså fyller jag år?

Det är helg. Jag har fyllt år. Det var igår det, idag är en ny dag. Födelsedagar har för mig tappat sin charm sen man var en liten grabb och längtade galet mycket fram till ens födelsedag redan månader i förväg. De senaste fem åren har detta avtagit mer och mer. I år uppmärksammade jag knappt att jag fyllde år. Man kan säga att dagen kom och gick, som en vanlig dag. Fast med lite "grattis" och paket. Grejen är den att jag tänker inte ens på detta som om det är negativt att jag knappt bryr mig om min egen födelsedag. Jag snarare tycker det är skönt.

Bara jag som inte bryr mig märkvärt mycket om ens egen födelsedag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

magin försvinner totalt med åren...

Postat av: Fredrik

Jenny: mm :/

2007-05-02 @ 18:54:46
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback